Πάλι καλά που υπήρξε και ο Αύγουστος για τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου στην Αιγιάλεια, δίνοντάς τους μια μικρή ανάσα σε ένα καλοκαίρι που ήταν σχεδόν καταστροφικό για αυτούς.

Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Αχαΐας Χρήστο Κανελλή η πληρότητα στα ξενοδοχεία της περιοχής για το δεκαήμερο του Αυγούστου μεταξύ 10 και 20 του μήνα έφτασε σε ορισμένα καταλύματα ακόμα και το 90%.

Η αύξηση της κίνησης σε σύγκριση με τον Ιούλιο που ήταν ένας νεκρός μήνας, οφείλεται όπως διευκρινίζει ο ίδιος, στον εσωτερικό τουρισμό και στην ελληνική αγορά.

«Οι ξένοι τουρίστες το φετινό καλοκαίρι ήταν ένα είδος προς εξαφάνιση για την περιοχή μας. Υπήρξαν δεκάδες ακυρώσεις από τον εξωτερικό τουρισμό σε τουριστικά πακέτα που είχαν κλειστεί και για αυτό ο Ιούλιος ήταν για μας ένας καταστροφικός μήνας».

Ωστόσο, ο Αύγουστος, δεν πρόκειται να κλείσει με τα υψηλά ποσοστά πληρότητας του δεύτερου δεκαημέρου για τα ξενοδοχεία της περιοχής. «Ο μήνας θα κλείσει με μία πληρότητα των καταλυμάτων που θα φτάσει μεσοσταθμικά το 60% με 70%.

Από τις 20 Αυγούστου και μετά το ενδιαφέρον για κρατήσεις είναι αναιμικό» τονίζει ο ίδιος, «ενώ για τον Σεπτέμβρη δεν υπάρχει τίποτα στον ορίζοντα". 

Σύμφωνα με τον Χρήστο Κανελλή μπορεί τον Αύγουστο οι παραλίες των Σελιανιτίκων, της Άκολης, του Λόγγου και γενικότερα της περιοχής γύρω από το Αίγιο να είχαν αρκετό κόσμο, όμως αυτό δεν αναιρεί την πτώση της τουριστικής κίνησης το φετινό καλοκαίρι.

«Η πτώση ξεκινά για ορισμένα καταλύματα της περιοχής από το 50% και φτάνει για άλλα ξενοδοχεία έως και το 70%. Μιλάμε για ένα καλοκαίρι που ήταν αρνητικό για τον τουρισμό της περιοχής μας και ελπίζουμε να μην το ξαναζήσουμε ποτέ». 


Το αντίκτυπο έχει φανεί από τώρα

Η πτώση αυτή θα έχει αντίκτυπο για πολλές επιχειρήσεις που στηρίζονταν στην καλοκαιρινή τουριστική περίοδο για να βγάλουν τον χειμώνα.

«Ασφαλώς θα έχει αντίκτυπο. Ήδη ακόμα και τον Ιούλιο, αλλά και τον Αύγουστο, τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και οι επιχειρήσεις της περιοχής δούλεψαν με ένα έμψυχο δυναμικό λιγότερο κατά 50% σε σύγκριση με αυτό που δούλευαν τα περασμένα καλοκαίρια.

Ο χειμώνας θα είναι δύσκολος για πολλές επιχειρήσεις και σίγουρα υπάρχουν και αυτές που πλέον μετά από όλη αυτή την πτωτική πορεία της τουριστικής κίνησης θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα βιωσιμότητας».