Στον πάτο παραμένει ο τζίρος των οδηγών ταξί με τον κλάδο να έχει ξεπεράσει πλέον το τέλμα, μετά και την κρίση που έφερε ο κορωνοϊός και τους επαγγελματίες να περιμένουν για ώρες στις πιάτσες για να κάνουν μία κούρσα.

Σύμφωνα με τους οδηγούς η κατάσταση είναι ακόμα χειρότερη από αυτή που υπήρχε πριν από την καραντίνα. Η πτώση του τζίρου που ήταν ήδη χαμηλή από τα χρόνια της οικονομικής κρίσης έχει φτάσει το 40 με 50% και η τάση είναι συνεχώς φθίνουσα.

«Δουλεύουμε για να λέμε ότι δουλεύουμε. Στην ουσία είμαστε άνεργοι» μας ανέφερε ένας νεαρός οδηγός ταξί. «Τόσο χάλια είναι η κατάσταση για τον κλάδο».

Ήδη ορισμένοι από τους οδηγούς που μπήκαν στον κλάδο τα τελευταία χρόνια, όταν δηλαδή είχε ξεκινήσει η παρακμή του επαγγέλματος αναζητούν και μία δεύτερη εργασία για να συμπληρώσουν το μεροκάματο, ξέροντας ότι από το ταξί όσες ώρες και να είσαι στους δρόμους, δεν βγαίνει.

«Περισσότερο μπαίνεις μέσα, παρά βγάζεις. Για αυτό και αρκετοί συνάδελφοι, έχοντας απογοητευτεί πλήρως κάθονται με τις ώρες στις πιάτσες και λένε ότι δουλεύουν. Τουλάχιστον έτσι δεν ξοδεύουν βενζίνη».

Όπως λένε οι οδηγοί τα πράγματα το φετινό καλοκαίρι ήταν χειρότερα από κάθε άλλη χρονιά.

Ακόμα και μετά την καραντίνα δεν υπήρξαν φέτος οι ελάχιστοι τουρίστες που έρχονταν στην Πάτρα και χρησιμοποιούσαν κάποιες φορές τα ταξί για μακρινές κούρσες, δίνοντας στους οδηγούς ένα μεροκάματο.

Πλέον από τη στιγμή που κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει με τους φοιτητές (αν και λίγοι είναι αυτοί που χρησιμοποιούν ταξί), αλλά και με τα σχολεία (για την μεταφορά μαθητών στις ορεινές περιοχές), τα πράγματα είναι εξίσου δυσοίωνα και για τους χειμερινούς μήνες που ακολουθούν.

Και όλα αυτά τη στιγμή που το κράτος εξαίρεσε τον κλάδο των ταξί από τις επιχορηγήσεις των τέταρτων κατά σειρά ειδικού σκοπού που έχουν πληγεί από την Covid 19.

Είναι ο μόνος κλάδος των επιβατικών μεταφορών που έχει εξαιρεθεί από αυτή την επιχορήγηση, γεγονός που κάνει τους επαγγελματίες των ταξί να "βράζουν", μιλώντας για αδικία.