Ο Giorgio Armani ανακηρύχθηκε από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UNWTO) Ειδικός Πρέσβης Υπεύθυνου Τουρισμού.

Η αφοσίωση στη διαχρονικότητα και η δημιουργικότητα του Ιταλού σχεδιαστή, καθώς επίσης και η βαθιά προσήλωσή του στην κοινωνική ευθύνη και το σεβασμό για το περιβάλλον ήταν καθοριστικοί παράγοντες γι' αυτή την αναγνώριση.

Το brand του εμπνέεται από την πεποίθηση ότι βιωσιμότητα σημαίνει «η δημιουργία ενός συστήματος ικανού να αντέξει στο χρόνο, με σεβασμό σε όλους τους πόρους και τη συνειδητοποίηση ότι το μέλλον των επόμενων γενεών εξαρτάται από τις επιλογές του σήμερα».

Η τιμητική διάκριση του Giorgio Armani αποκαλύφθηκε μετά την επίσκεψη του Γενικού Γραμματέα του UNWTO, Zurab Pololikashvili, στην Ιταλία, ο οποίος τόνισε και την άμεση ανταπόκριση του Armani στην πανδημία του COVID-19. Όπως αναφέρθηκε, τον Μάρτιο, ο Όμιλος Armani χρησιμοποίησε και τους τέσσερις χώρους του στην Ιταλία για την παραγωγή ιατρικού εξοπλισμού.

Αφού δεσμεύτηκε να δωρίσει 1,25 εκατομμύρια ευρώ στην Πολιτική Προστασία της Ιταλίας και σε μια σειρά από νοσοκομεία και ιδρύματα στη χώρα, ο σχεδιαστής αποφάσισε επίσης να συνεισφέρει στα νοσοκομεία του Μπέργκαμο και της Πιατσέντζα, που έχουν πληγεί σοβαρά από την πανδημία, καθώς και στο νοσοκομείο Versilia στην Τοσκάνη, αυξάνοντας το σύνολο των δωρεών του σε 2 εκατομμύρια ευρώ.

Τον Μάρτιο, ο Armani δημοσίευσε επίσης μια επιστολή σε 60 εφημερίδες στην οποία επικρότησε όλους τους εργαζόμενους στην υγειονομική περίθαλψη που αγωνίζονται σκληρά για την καταπολέμηση του κορωνοϊού. Τέλος, τον Φεβρουάριο πήρε την απόφαση να παρουσιάσει τη συλλογή του για το φθινόπωρο του 2020 κεκλεισμένων των θυρών, παροτρύνοντας το κοινό να παρακολουθήσει το show του μέσω live streaming.