Έφυγε από τη ζωή ο Βρετανός σκηνοθέτης Άλαν Πάρκερ, ο καλλιτέχνης που υπέγραψε μεταξύ άλλων, την εξαιρετική ταινία «Εξπρές του μεσονυχτίου».

Ο Βρετανός κινηματογραφιστής Άλαν Πάρκερ, που σκηνοθέτησε τις ταινίες «Εξπρές του μεσονυχτίου», «Ανήλικοι ριφιφίδες» (Μπάγκσι Μαλόουν), «Ο Μισισιπής καίγεται», «Εβίτα», πέθανε σε ηλικία 76 ετών, μεταδίδουν βρετανικά μέσα ενημέρωσης.

Το ζενίθ της καριέρας του Άλαν Πάρκερ, για την ταινία το «Εξπρές του μεσονυχτίου»

Η αυτοβιογραφία του Μπίλι Χέιζ, Αμερικανού φοιτητή που κλείστηκε στις τουρκικές φυλακές με την κατηγορία της διακίνησης ναρκωτικών έγινε σενάριο για μια από τις πιο σημαντικές ταινίες της δεκαετίας του ‘70. Σε σενάριο του Όλιβερ Στόουν, η ταινία «Το Εξπρές του Μεσονυχτίου» κέρδισε 2 Οσκαρ, ενώ απαγορεύτηκε στην Τουρκία, όπου και προβλήθηκε μόλις το 1992 από ιδιωτικό κανάλι της γείτονος χώρας.


Midnight Express (1978) Official Trailer #1

Ο Μπίλι Χέιζ, ο άνδρας που έγραψε για την εμπειρία του στις φυλακές της Τουρκίας, δήλωσε αργότερα ότι οι Τούρκοι είχαν δίκιο. Η ταινία ήταν πιο βίαιη απ’ ότι η ζωή στις φυλακές της Τουρκίας, σημείωσε, ενώ πρόσθεσε πως για παράδειγμα ποτέ δεν έπεσε θύμα βιασμού.

Συγκεκριμένα δήλωσε πως συμμετείχε σε σεξουαλικές πράξεις με την συναίνεσή του. Ποτέ δεν έκοψε την γλώσσα συγκρατούμενου του όπως φαίνεται στην ταινία «Το Εξπρές του μεσονυχτίου» και ποτέ δεν σκότωσε τον φύλακα για να καταφέρει να αποδράσει.

Όταν ο Άλαν Πάρκερ σκηνοθετούσε τη Μαντόνα, για το «Εβίτα»

Ο εκλιπών σκηνοθέτης όμως υπογράφει μια ακόμη ταινία η οποία έσπασε ταμεία και προκάλεσε αίσθηση όταν κυκλοφόρησε, τα Χριστούγεννα του 1996. Η μεταφορά της ζωής της εμβληματικής προσωπικότητας της Αργεντινής, Εβίτα Περόν, σε ένα ιδιαίτερο μιούζικαλ με πρωταγωνιστές την Μαντόνα και τον Αντόνιο Μπαντέρας προτάθηκε για πέντε Όσκαρ και τελικά απέσπασε εκείνο του πρωτότυπου τραγουδιού για το «You Must Love Me».


Evita - Trailer

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Μαντόνα έλαβε τον πρωταγωνιστικό ρόλο αφότου έγραψε ένα μεγάλο γράμμα στον σκηνοθέτη Άλαν Πάρκερ. Με το γράμμα, του έστελνε μια κόπια του βιντεοκλίπ της για το τραγούδι «Take A Bow» που σκηνοθετικά τοποθετείται στις δεκαετίες του ’40 και ’50.