Ένα θέμα που παρουσιάζει ενδιαφέρον σε ότι έχει να κάνει με το τρένο και την πρόταση του Κώστα Καραμανλή, έχει να κάνει με τη στάση που θα κρατήσουν οι παρατάξεις της αντιπολίτευσης.

Μέχρι ώρας η αντιπολίτευση είχε σταθεί στο πλευρό της δημοτικής αρχής με εκείνη την κατά πολλούς ιστορική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου που μιλούσε ομόφωνα για μία πλήρη υπογειοποίηση από το Ρίο.

Πλέον η πρόταση του κ. Καραμανλή για πλήρη υπογειοποίηση από το ύψος της Καννελοπούλου, ίσως αλλάξει τα δεδομένα για κάποιους.

Η παράταξη της μείζονος αντιπολίτευσης «Πρωτεύουσα Ξανά» του Γρηγόρη Αλεξόπουλου, τόσο με την ανακοίνωσή της όσο και με την παρουσία των συμβούλων της στην πορεία για το τρένο, δείχνει μία ξεκάθαρη θέση. Θέλει την υπόγεια χάραξη να ξεκινά από το Ρίο.

Το ίδιο και η παράταξη του Γιώργου Ρώρου και της Ώρας Πατρών που ως κύρια φωνή του ΣΥΡΙΖΑ ήταν από την αρχή υπέρ της πλήρους υπογειοποίησης. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι περισσότερες από τις άλλες παρατάξεις της αντιπολίτευσης.

Όχι όμως όλες. Το «Σπιράλ» είχε εκφράσει μία τάση αμφισβήτησης για την υπόγεια χάραξη πριν ακόμα από την πρόταση του κ. Καραμανλή, οπότε λογικά θα αφήσει στην άκρη το σενάριο της υπογειοποίησης από το Ρίο.

Όσο για την παράταξη του Νίκου Παπαδημάτου «Πάτρα Ενωμένη», την παράταξη δηλαδή της Νέας Δημοκρατίας, καλεί πλέον σε διάλογο άπαντες για το τρένο, ενώ υπάρχουν στελέχη της που εκφράζουν ανοικτά την ικανοποίησή τους για την πρόταση Καραμανλή.

Όλα αυτά βέβαια θα φανούν στην πράξη. Γιατί μέχρι ώρας μιλάμε σε επίπεδο τάσεων και φημολογίας.