Σαν μια πρώτη νίκη θέλει να περάσει προς τα έξω η δημοτική αρχή την πρόταση Καραμανλή για το  σύγχρονο τρένο.

Σύμφωνα με κύκλους της Μαιζώνος η παρουσίας της πρότασης αυτής από τον υπουργό που μιλάει για την υπογειοποίηση της γραμμής από την Κανελλοπούλου (λίγο πριν για την ακρίβεια) μέχρι και στον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, είναι ένα βήμα πριμ από την δική τους πρόταση που αναφέρεται στην υπόγεια χάραξη από το ύψος του Ρίου.

Τι σημαίνει αυτό; Η επίτευξη του στόχου και η υποχώρηση του κ. Καραμανλή μπροστά στο πείσμα και στην θέληση του δήμου και του λαού της Πάτρας, είναι πλέον αρκετά κοντά.

Άρα, η πόλη όχι μόνο δεν θα πρέπει να σταματήσει να διεκδικεί, την υπόγεια χάραξη όλης της βόρειας παράκτιας ζώνης της και το γραμμικό πάρκο, αλλά να εντείνει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες της.

Από την πλευρά τους οι κάτοικοι της βόρειας Πάτρας και οι 11 σύλλογοι που έχουν δημιουργήσει τους τελευταίους μήνες ένα κοινό μέτωπο για το όλο θέμα, είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν να διεκδικούν το όραμα τους.

Ακόμα και αυτοί που πλέον με την υπόγεια χάραξη από την Κανελλοπούλου, ίσως να μην δούνε το τείχος του ηλεκτροκίνητου τρένου στην γειτονιά τους. «Είμαστε όλοι για έναν και όλοι για όλους.

Μαζί φτάσαμε το θέμα έως εδώ, αναγκάζοντας τον Καραμανλή από εκεί που ήταν ανένδοτος και κάθετος στην επιφανειακή χάραξη να αλλάξει τα σχέδια του, μαζί θα συνεχίσουμε για να πετύχουμε αυτό που θέλουμε για την πόλη και για το μέλλον των παιδιώ μας» μας έλεγε ένας από τους προέδρους των εκπολιτιστικών συλλόγων που συνθέτουν το κοινό μέτωπο.

Το μέτωπο λοιπόν δεν σπάει από πλευράς κατοίκων. Μένει να δούμε αν «σπάσει» από πλευράς δημοτικού συμβουλίου. Αν δηλαδή υπάρξουν παρατάξεις που ικανοποιηθούν από την πρόταση Καραμανλή.