Στην Πάτρα βρέθηκε ο υπουργός Υποδομών Κωνσταντίνος Καραμανλής, στο πλαίσιο των εργασιών του 8th Regional Growth Conference ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η τοποθέτηση του για το θέμα της σιδηροδρομικής γραμμής.

"H δημοπράτηση του σημαντικού έργου για την Πάτρα, της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, θα γίνει το δεύτερο εξάμηνο του 2021", ανέφερε.

Ο υπουργός ανέλυσε τον νέο σχεδιασμό, παρουσιάζοντας το πλαίσιο των βασικών αξόνων του, σημειώνοντας ότι "η διέλευση του τρένου από την Πάτρα προβλέπει υπογειοποίηση 5,16 χλμ. Πρόκειται για ένα έργο, για το οποίο η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να υλοποιήσει. Θέλουμε τη γνώμη σας. Ήρθε η ώρα να σταματήσει η πόλη να διχάζεται. Υπολογίζεται τον πρώτο χρόνο η επιβατική κίνηση να ανέλθει σε 1.100.000 επιβάτες. Το ταξίδι από την Αθήνα ως το νέο λιμάνι Πάτρας θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά."

Καταργούνται οι ισόπεδες διαβάσεις, παραμένει ο Προαστιακός

Επίσης, ο υπουργός τόνισε ότι «καταργούνται όλες οι επικίνδυνες υφιστάμενες ισόπεδες διαβάσεις και αντικαθίστανται από ανισόπεδες διαβάσεις οχημάτων και δέκα πεζογέφυρες, για απόλυτη ασφάλεια». «Και βέβαια», πρόσθεσε, «ένα τέτοιο σύγχρονο έργο, δεν θα μπορούσε παρά να έχει ηλεκτροκίνηση σε όλο το μήκος της διπλής γραμμής».

Όσον αφορά τον προαστιακό, είπε ότι «θα συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά, καθώς διατηρούνται και οι οκτώ υφιστάμενες στάσεις στο μήκος του έργου και έξι από αυτές μετατρέπονται σε υπόγειες, ενώ παράλληλα προστίθεται και μια επιπλέον στάση στο νέο λιμάνι, ενώ διατηρείται και η διασύνδεση με τον Πύργο».