Η Δυτική Ελλάδα και ιδιαίτερα η Πάτρα αναμένεται να αποτελέσουν γεωγραφικά σημεία σκληρής αντιπαράθεσης μεταξύ των εταιρειών, οι οποίες φιλοδοξούν λόγω της επερχόμενης αύξησης των οχημάτων που θα κινούνται με ηλεκτροκίνηση, να πάρουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο από αυτή, σε ότι αφορά τις εγκαταστάσεις τροφοδοσίας.

Με δεδομένη πλέον την απόφαση της κυβέρνησης να πριμοδοτήσει την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, οι χρόνοι πιέζουν τους ενδιαφερόμενους, με την κόντρα ωστόσο να θεωρείται πως ήδη έχει ξεσπάσει, καθώς υπάρχουν εμπλεκόμενοι από τον ευρωπαϊκό χώρο αλλά ακόμα και από την Αμερική.

Τα βλέμματα των ενδιαφερομένων είναι ήδη στραμμένα στην περιοχή, καθώς παρακολουθούν από κοντά τις αποφάσεις – σχεδιασμούς των Δήμων, αλλά πολύ περισσότερο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Σε επίπεδο Δυτικής Ελλάδας και των βασικών οδικών αξόνων της, ήδη λειτουργούν σταθμοί φόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων.

Στην Ιόνια Οδό, μέχρι στιγμής υπάρχουν και λειτουργούν πέντε σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Παράλληλα η Ολυμπία Οδός ήταν ο πρώτος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα που εγκατέστησε ταχυφορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον Ιανουάριο του 2018 στους ΣΕΑ Ψαθόπυργου. Στα σχέδια είναι η εγκατάσταση φορτιστών και στους υπόλοιπους ΣΕΑ, με επόμενους τους ΣΕΑ Βέλου.