Το ζήτημα της αντιδρόμησης της Κανακάρη θα κρίνει πολλά για το άμεσο ξεκίνημα των εργασιών της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, σύμφωνα με κύκλους της δημοτικής αρχής.

Όπως αναφέρουν άνθρωποι που βρίσκονται στο περιβάλλον της Μαιζώνος, όσο πιο γρήγορα ολοκληρωθεί η αντιδρόμηση της Κανακάρη – Κορίνθου, τόσο πιο άμεσα θα φτάσουμε στο τελικό στάδιο της ανάπλασης του ιστορικού κέντρου της Πάτρας.

Το μήνυμα αυτό, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, δεν αφορά μόνο τους κατοίκους και τους καταστημάρχες της Κανακάρη που από την αρχή έχουν ξεκαθαρίσει τη θέση τους και ζητούν να πάρει πίσω η δημοτική αρχή την απόφαση της για την αντιδρόμηση, αλλά είναι σαφές και προς τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης.

Οι τελευταίες, στην ημερίδα που έγινε από την συντονιστική επιτροπή των κατοίκων, φαίνεται ότι παίρνουν στάση υπέρ αυτών, κάνοντας λόγο στις δηλώσεις τους για ένα σχέδιο ξεπερασμένο από τις ανάγκες της πόλης.

Ωστόσο, στη Μαιζώνος υποστηρίζουν ότι η αντιδρόμηση είναι ταυτισμένη με την ανάπλαση του ιστορικού κέντρου που με τη σειρά της στηρίζεται στο σχέδιο Δοξιάδη, το οποίο περιλαμβάνει όλες αυτές τις αλλαγές.

Άλλωστε, η αντιδρόμηση είναι σχεδόν έτοιμη, σύμφωνα πάντα με τη Μαιζώνος. Το μόνο που απομένει για να φτάσει στο τελικό στάδιο είναι η μελέτη που έχει αναταθεί σε ιδιωτικό γραφείο για την διέλευση των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ.

Η πιο πιθανη διαδρομή των λεωφορείων

Οι πληροφορίες λένε ότι το πιθανότερο σενάριο έχει να κάνει με τη διαδρομή Μαιζώνος – Κωνσταντινουπόλεως, λαμβάνοντας υπόψη ότι το κομμάτι της Μαιζώνος που δεν θα πεζοδρομηθεί, θα αντιδρομηθεί.

Το ζητούμενο, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, είναι να βρεθεί ο πιο κατάλληλος δρόμος για τη στροφή που θα παίρνει το λεωφορείο.

Θυμίζουμε ότι τα λεωφορεία δεν θα περνούν πλέον από την Κανακάρη και ότι ο δρόμος της Αγίας Σοφίας θα έχει σύμφωνα με το νέο χάρτη διπλή κατεύθυνση.

Στη Μαιζώνος αναγνωρίζουν ότι υπάρχουν δυσκολίες για την αντιδρόμηση της Κανακάρη που θα είναι πλέον η νέα έξοδος της Πάτρας, όμως, από την άλλη υπάρχουν λύσεις για να ξεπεραστούν τα εμπόδια αυτά. Ήδη, εξάλλου, το έργο έχει προχωρήσει, το 90% της αλλαγής των φωτεινών σηματοδοτών και των πινακίδων σήμανσης έχει ολοκληρωθεί.

Κατά συνέπεια δεν υπάρχει περίπτωση για πισωγυρίσματα, ενώ δεν υπάρχουν πλέον και πολλά περιθώρια χρόνου για το συνολικό έργο της ανάπλασης του αστικού κέντρου και της αλλαγής του κυκλοφοριακού χάρτη της Πάτρας.