Τα πράγματα είναι δύσκολα για τον τουρισμό, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, όμως, στο Αίγιο, παρά τα εμπόδια που υπάρχουν, επενδύουν πάνω στον κλάδο, πιστεύοντας ότι οι προσπάθειες τους θα καρποφορήσουν, αν όχι το φετινό καλοκαίρι, σίγουρα από το 2021 και μετά.

Άλλωστε, οι περασμένες χρονιές έδειξαν στην πόλη του Αιγίου και στην ευρύτερη περιοχή της Αιγιάλειας ότι υπάρχουν δυνατότητες.

Το Αίγιο είναι μία πόλη περιτριγυρισμένη από γραφικά παραθαλάσσια χωριά που έχουν εξελιχθεί σε παραθεριστικά κέντρα, έχοντας ανεβάσει την αξία της περιοχής και φυσικά υπάρχουν και τα χωριά στα βουνά που δίνουν μία άλλη πρόταση στον επισκέπτη, όχι μόνο τον χειμώνα, αλλά και τους καλοκαιρινούς μήνες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το περασμένο καλοκαίρι, με τις εστίες από τα σκουπίδια να έχουν γίνει λόφοι σε όλη σχεδόν την επικράτεια του δήμου, ο τουρισμός και γενικότερα το επισιτιστικό κομμάτι (εστίαση - ξενοδοχεία), δεν άφησε έτσι την τοπική οικονομία.

Δούλεψε. Φέτος δεν υπάρχουν τα σκουπίδια (τουλάχιστον σε έντονο βαθμό), υπάρχει όμως ο κορωνοϊός. Ωστόσο, η πόλη δεν άφησε ούτε πρόκειται να αφήσει τον τουρισμό μόνο του, βάζοντας τον στον αυτόματο πιλότο.

Έχει βάλει βάσεις τα προηγούμενα χρόνια, ενώ ακόμα και φέτος επενδύει στον κλάδο, μέσα από την διαφημιστική προβολή της περιοχής, αλλάζοντας τον οικονομικό προϋπολογισμό του δήμου.

Η οικονομική επιτροπή ενέκρινε τον προϋπολογισμό, μετά την αλλαγή που προέκυψε λόγω της τουριστικής καμπάνιας του δήμου, και μένει τώρα να περάσει η απόφαση αυτή από το δημοτικό συμβούλιο.

Η νέα τουριστική καμπάνια του δήμου θα έχει βέβαια μία διαφορετική προσέγγιση και θα είναι προσαρμοσμένη στις συνθήκες της πανδημίας και του κορωνοϊού.

Στόχος της καμπάνιας, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Στράτος Βαρδάκης, στους δημοσιογράφους (ναι στο Αίγιο υπάρχει και τέτοιος αντιδήμαρχος) είναι τα αποτελέσματα να είναι βραχυπρόθεσμα με δεδομένο ότι η τουριστική σεζόν ήδη ξεκίνησε.


Το θεματικό βίντεο που ετοιμάζεται

Η νέα καμπάνια, σύμφωνα με τα όσα έχουν ακουστεί θα είναι σε μορφή θεματικού βίντεο, με τίτλο Covid Free και θα έχει διάρκεια 30 δευτερολέπτων, ενώ θα μεταδοθεί σε περιφερειακούς και πανελλαδικούς τηλεοπτικούς σταθμούς και φυσικά θα παίξει και στο διαδίκτυο.

Στο βίντεο που ήδη ετοιμάζεται, αναμένεται να γίνει συνδυασμός των ομορφιών της περιοχής Αιγιάλειας με την υγειονομική της εικόνα και την κάλυψη που προσφέρει από τα Νοσοκομεία Αιγίου και Ρίου.

Η προώθηση του θα είναι στοχευόμενη μέσω digital marketing, με σκοπό να βγαίνει ψηλά στις αναζητήσεις του διαδικτύου και θα απευθύνεται τόσο στον εσωτερικό τουρισμό (σε επισκέπτες της Βόρειας Ελλάδας κυρίως) αλλά και των Βαλκανίων, με δεδομένο ότι φέτος οι εκτιμήσεις λένε ότι θα ανθίσει ο οδικός τουρισμός.

Στο μεταξύ τα ξενοδοχεία της Αιγιάλειας και του Αιγίου ετοιμάζονται, τα 12μηνης λειτουργίας ήδη έχουν ανοίξει, ενώ πλέον άνοιξαν και οι περισσότερες από τις εποχικές ξενοδοχειακές μονάδες, περιμένοντας το τρένο που θα φέρει επισκέπτες απευθείας από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος».

Βλέπετε εκεί (στο Αίγιο δηλαδή) γίνονται πράγματα…