Κλειστό θα παραμείνει μέχρι νεοτέρας ένα από τα αγαπημένα στέκια της Πάτρας, στα Βραχνέικα, το «Ντιβάνι Πολυχώρος», με απόφαση της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας.
Την ανακοίνωση την έκανε η ίδια η διεύθυνση του καταστήματος στην σελίδα της αναφέροντας τα εξής:
«Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σας ενημερώσουμε, ότι το «Ντιβάνι Πολυχώρο» θα παραμείνει κλειστό μέχρι νεοτέρας, κατόπιν απόφασης της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας για υπεράριθμο πλήθος πελατών (σύνολο 141 άτομα σε ολόκληρο το μαγαζί). Ευχαριστούμε για την κατανόηση! Σύντομα θα είμαστε και πάλι μαζί!».
Δείτε επίσης


