Το δικό του σχόλιο για την διαφήμιση της καμπάνιας για τον τουρισμό έκανε ο Τάσος Μπουλμέτης.

Ο γνωστός σκηνοθέτης μάλιστα, σχολίασε και τις κατηγορίες του ΣΥΡΙΖΑ προς την κυβέρνηση, σχετικά με το ποσό που κόστισε η διαφημιστική καμπάνια για την έναρξη του τουρισμού για το φετινό καλοκαίρι, λέγοντας πως δεν ισχύουν τα περί 32 εκατ. ευρώ κόστους. Ο Μπουλμέτης, χαρακτήρισε μάλιστα την διαφήμιση για τον τουρισμό ως μία από τις καλύτερες που έχει δει ποτέ για την χώρα.


Greek Summer is a State of Mind

«Η διαφήμιση του ΕΟΤ ούτε 32 εκατομμύρια στοίχισε, ούτε η παραλία βρίσκεται στην Κροατία. Στην Εύβοια βρίσκεται... Την βρίσκω δε από τις καλύτερες διαφημίσεις για την Ελλάδα ever. Γιατί εκτός από το ότι κάνει διαχρονικό brand την μοναδικότητα του Ελληνικού καλοκαιριού συγχρόνως κάνει και διαχρονική συντήρηση αυτού του brand. Το σλόγκαν μπορεί να τρέχει παράλληλα στο μέλλον με κάθε καινούργια καμπάνια του ΕΟΤ. Ο μόνος κίνδυνος που ελοχεύει είναι να κατηγορηθεί η Ελλάδα για αθέμιτο ανταγωνισμό από τους ανταγωνιστές της σε αυτό το προϊόν. Ελπίζω να είμαστε μακριά ακόμη από την εποχή όπου θα κάνει ο άλλος ηλιοθεραπεία στην Ιμπιζα με κλειστά τα μάτια και να του την πέφτει η τοπική αστυνομία τουρισμού και να του λέει: Ει... ψιτ... κύριος... Μη σκέφτεσαι την Ελλάδα, θα φας πρόστιμο!», έγραψε χαρακτηριστικά στο Facebook.