«Βραχνάς» είναι για τα λεωφορεία του Υπεραστικού ΚΤΕΛ και τα μέλη της εταιρείας, ο περιορισμός του 50% στην πληρότητα του κάθε δρομολογίου.

Μετά την καθίζηση που έπαθε το Υπεραστικό ΚΤΕΛ στο διάστημα της πανδημίας, με τα έσοδα του να μειώνονται κατά 95% και τα δρομολόγια να ακυρώνονται το ένα μετά το άλλο, από τα μέσα του Μαΐου και μετά, όταν ξεκίνησαν και πάλι οι μετακινήσεις από νομό σε νομό, γίνεται μία προσπάθεια για να ανακάμψει η εταιρεία.

Όμως ο περιορισμός του 50% της πληρότητας του κάθε δρομολογίου που επιβάλουν οι υγειονομικοί κανονισμοί, παραμένει ένας ανασταλτικός παράγοντας στην προσπάθεια αυτή που έχει ξεκινήσει.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Αχαΐας Ανδρέα Μανωλόπουλο, όσο ο όρος αυτός παραμένει, τόσο η ζημία θα συνεχίζεται για την εταιρεία.

«Πρέπει να εξετάσει η πολιτεία την κατάργηση αυτού του μέτρου και εμείς από την πλευρά μας έχουμε κάνει επαφές προς αυτή την κατεύθυνση. Με πληρότητα 50% δεν μπορούμε να μιλάμε για επιστροφή στην κανονικότητα» τονίζει ο ίδιος.

Τον περασμένο μήνα έγινε σταδιακά μία ανάκτηση των δρομολογίων της τάξεως του 50%  (σε σύγκριση με την κατάσταση που υπήρχε πριν από την πανδημία), όμως ακόμα και έτσι καμία γραμμή δεν έχει μία πυκνότητα σε καθημερινή βάση.

Εξαίρεση αποτελεί η γραμμή προς την Αθήνα όπου εκτελούνται δρομολόγια κάθε 1,5 ή 2 ώρες περίπου. «Όλο αυτό το διάστημα ενεργούμε με γνώμονα την εξυπηρέτηση του κοινού.

Όμως για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε θα πρέπει να σταματήσει ο περιορισμός του 50%» τονίζει ο κ. Μανωλόπουλος προσθέτοντας ότι σε πολλά από τα δρομολόγια με… μισά λεωφορεία δεν βγαίνουν ούτε τα έξοδα για τα διόδια.


Απο το 2021 το έργο του σύγχρονου σταθμού στους Μύλους Αγίου Γεωργίου

Αξίζει να αναφέρουμε ότι μέσα σε όλη τη ζημιά που έφερε η πανδημία στο Υπεραστικό ΚΤΕΛ, είχε και ένα ακόμα αρνητικό αποτέλεσμα.

Το έργο στους πρώην Μύλους του Αγίου Γεωργίου για την κατασκευή ενός σύγχρονου τερματικού σταθμού θα καθυστερήσει κατά τουλάχιστον ένα χρόνο.

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, το έργο που περιλαμβάνει και τη δημιουργία ενός μίνι εμπορικού κέντρου ήταν να έχει ολοκληρωθεί στα τέλη της άνοιξης του 2020, όμως πλέον μετά την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, πάει για το 2021 και μετά.

Βλέπετε το έργο χρηματοδοτείται από τους πόρους της εταιρείας και το ταμείο του Υπεραστικού ΚΤΕΛ, μάτωσε το διάστημα της πανδημίας.