Την στιγμή που όλοι ποντάρουν στο άνοιγμα του τουρισμού και συνεπώς των ξενοδοχειακών συγκροτημάτων σε όλη την Ελλάδα -με βασικό πυρήνα τα νησιά- η Πάτρα έρχεται για να «φωνάξει» είμαι εδώ και σας περιμένω!

Φυσικά και δεν μπαίνει κανείς στην διαδικασία να συγκρίνει την μεγαλοπρεπή Σαντορίνη με την ξεχασμένη -το καλοκαίρι- Πάτρα, ωστόσο κάτι καλό συμβαίνει και δεν μπορούμε παρά να το επικροτήσουμε.

Πολλοί ιδιοκτήτες που μέχρι σήμερα πόνταραν στην μακροπρόθεσμη ενοικίαση των διαμερισμάτων τους από φοιτητές, εργαζόμενους και οικογενειάρχες βάζουν τα δυνατά τους επενδύουν στους χώρους τους και καλούν τουρίστες από όλον τον κόσμο να επιλέξουν σαν αφετηρία ή και προορισμό την πόλη μας.


Ανακαινίσεις έγιναν, ο κατασκευαστικός κλάδος έβαλε φαντασία και με την βοήθεια του Airbnb που έχει κατηγορηθεί ουκ ολίγες φορές για αθέμιτο ανταγωνισμό ως προς τα ξενοδοχεία, η Πάτρα αποκτά «κλικ» στο κομμάτι της Luxury διαμονής.

Δεν είναι λίγα τα διαμερίσματα που έκαναν «άλμα» σε καιρούς Covid – 19 και εξοπλίστηκαν με τελευταίας τεχνολογίας οικιακές και ηλεκτρονικές συσκευές, έβγαλαν τον καλύτερο τους εαυτό με διακοσμητικές πινελιές άλλοτε τολμηρές και άλλοτε πιο κλασικές και έβαλαν τελικά την Πάτρα στο χάρτη των διακοπών.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το πολυτελές Magnolia City Suite apartment στην καρδιά της Πάτρας. Με μια γρήγορη αναζήτηση στο διαδίκτυο (Airbnb, booking ή και σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης) θα δει κανείς πως «επάνω» στην πλατεία Γεωργίου βρίσκεται ένας όμορφος χώρος που εισπράττει το εύσημα επισκεπτών κάθε είδους.


Το δικό μας «κλικ» κέρδισαν αν μη τι άλλο οι όμορφες φωτογραφίες που κυκλοφορούν και φυσικά η γεωγραφική τοποθεσία. Πολυτελές διαμέρισμα με τις ανέσεις μια ιδιωτικής σουίτας πλήρως εξοπλισμένης (κουζίνα, πλυντήριο ρούχων και στεγνωτήριο, air condition, internet, smart TV, Netflix, διπλά τζάμια, πόρτα ασφαλείας κ.ο.κ) και θέα το πιο όμορφο κομμάτι της Πάτρας. Το θέατρο Απόλλων, τα σιντριβάνια και κάθε πολιτιστική δράση που συμβαίνει σε χρόνο ενεστώτα.


Αυτό που βρεθήκαμε ουσιαστικά τώρα να συζητάμε είναι πως οι ιδιοκτήτες και οι επιχειρηματίες που ρίσκαραν στην λογική που ο σύγχρονος τουρισμός απαιτεί, κέρδισαν. Όχι μόνο για τα προσωπικά τους οφέλη αλλά και για το κοινό καλό. Επισκέπτες που μέχρι σήμερα είχαν να επιλέξουν στα αφιλόξενα, γεμάτα και πολλές φορές άβολα καταλύματα, βρίσκουν αυτό που τους ταιριάζει, αφήνουν χρήματα στην πόλη και θυμίζουν σε όλους πως το “Live your Myth in Greece” δεν είναι μόνο οι καμπάνιες του ΕΟΤ με άσπρα και μπλε παράθυρα είναι και η βόλτα στα καρναβάλια της Ελλάδας, το roadtrip στην Πελοπόννησο και πολλές ακόμα εναλλακτικές μορφές τουρισμού!

Αν στην Ελλάδα, έχουμε τον τουρισμό που όλοι άμεσα ή έμμεσα ποντάρουν… Η Πάτρα δεν γυρνά την πλάτη της και προσπαθεί… πολύ σχολαστικά!