Ραντεβού από τον επόμενο μήνα…  

Μεγάλες είναι οι καθυστερήσεις που παρατηρούνται στις κρατικές υπηρεσίες μετά το τέλος της πανδημίας, οι οποίες ξεκίνησαν να λειτουργούν ξανά και να εξυπηρετούν τον κόσμο, μόνο με ραντεβού.

Πρόκειται για ένα μέτρο που συνεχίζεται από το σύνολο σχεδόν των κρατικών υπηρεσιών, προκειμένου να διασφαλιστεί το ενδεχόμενο της μη διασποράς του ιού και η αποφυγή των συναθροίσεων σε κλειστούς χώρους.

Ως εδώ καλά. Όμως το ζήτημα είναι για τους πολίτες ότι τα ραντεβού αυτά καθυστερούν αρκετά αφού η ζήτηση είναι μεγάλη και η απευθείας εξυπηρέτηση πλέον εξαιτίας της πανδημίας είναι απαγορευτική. 

Παίρνεις τηλέφωνο για παράδειγμα σήμερα και σου κλείνουν μετά από δέκα ή και δεκαπέντε μέρες. Στον ΕΟΠΥΥ, σύμφωνα με συμπολίτη, που αποφάσισε να κλείσει ραντεβού για να δώσει έτοιμα χαρτιά, προκειμένου να του επιστραφούν κάποια χρήματα πίσω, η απάντηση που του έδωσαν ήταν χαρακτηριστική.

Του έκλεισαν ημερομηνία για τα τέλη του ερχόμενου Ιουλίου. Διαφορετικά του πρότειναν τη λύση του ταχυδρομείου. Παρόμοια φαινόμενα παρατηρούνται και σε άλλες υπηρεσίες από το ΕΦΚΑ, την Εφορία κτλ.  Οι υπηρεσίες λειτουργούν κανονικά, όμως, δεν εξυπηρετούν το κοινό, παρά μονάχα με ραντεβού.

Μόνη λύση για τους περισσότερους πολίτες είναι η εξυπηρέτηση μέσω διαδικτύου που τείνει πλέον μετά την πανδημία να καθιερωθεί, όμως, δεν ισχύει για όλες τις περιπτώσεις, ενώ ορισμένες φορές είναι αρκετά περίπλοκη με την γραφειοκρατία να έχει γίνει πλέον ηλεκτρονική.