Εκστρατεία και καμπάνια ενημέρωσης έχει ξεκινήσει ο Εμπορικός Σύλλογος της Πάτρας, προκειμένου να πείσει τους Πατρινούς να στηρίξουν την τοπική οικονομία και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις της πόλης.

Ήδη έχει κυκλοφορήσει αφίσα που αναφέρει ένα σχετικό λογότυπο, ενώ υπάρχουν και παρόμοιες αναρτήσεις στα social media του Εμπορικού Συλλόγου.

Ωστόσο, μέσα στο επόμενο διάστημα, θα ξεκινήσουν νέες δράσεις πάνω στο θέμα, με το διοικητικό συμβούλιο του φορέα να αναζητά τρόπους για να περάσει το μήνυμα αυτό, σε μία εποχή που η ανάγκη της στήριξης της τοπικής οικονομίας είναι μεγαλύτερη από ποτέ.

Σύμφωνα με το σκεπτικό των εμπόρων οι αγορές και τα ψώνια από τοπικές επιχειρήσεις της Πάτρας, δεν είναι απλώς ένα ζήτημα που έχει να κάνει μόνο με την οικονομία, αλλά υπάρχουν διαστάσεις που ξεπερνούν το οικονομικό του σκέλος.

Είναι ένα ζήτημα πλέον κοινωνικό σε εποχές πανδημίας και έχει να κάνει με το κοινωνικό δίκτυο αλληλεγγύης που θα πρέπει να ενδιαφέρει όλους μας, συμμετέχοντας ενεργά σε μία αλυσίδα στήριξης που ολοένα χρειάζεται να μεγαλώνει, έχοντας ανάγκη το ένα χέρι το άλλο.

Πάνω σε αυτό οι έμποροι της Πάτρας θα κινηθούν. «Έχουμε πει ότι αυτές τις δύσκολες εποχές είναι ανάγκη να στηρίξουμε τις τοπικές επιχειρήσεις αφενός και αφετέρου τα τοπικά προϊόντα. Μόνο έτσι μπορούμε να βγούμε από τον λαβύρινθο στο οποίο έχουμε μπει όλοι μας» τονίζει ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Κώστας Ζαφειρόπουλος.

Οι εικόνες με τις «ουρές» έξω από τα πολυκαταστήματα των πολυεθνικών δείχνουν μάλλον ότι ο κόσμος δεν έχει αλλάξει ακόμα νοοτροπία, κάτι που σύμφωνα με τους εμπόρους θα πρέπει άμεσα να γίνει. Όμως από την άλλη και τα ίδια τα μαγαζιά της Πάτρας θα πρέπει να βρουν κίνητρα και τρόπους για να στρέψουν τον κόσμο σε αυτούς.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το "βαλάντιο" του καταναλωτικού κοινού είναι πιο μικρό μετά την πανδημία, ενώ υπάρχει και ένας δισταγμός από τον κόσμο για να ψωνίσει, γνωρίζοντας ότι έρχονται δύσκολες καταστάσεις για όλους.

Οι έμποροι, ωστόσο, ήδη έχουν βρεθεί αντιμέτωποι με αυτές τις καταστάσεις, έχοντας μία πτώση που ξεπερνά πλέον το 50% του περσινού τζίρου την αντίστοιχη περίοδο, αλλά και ένα "βουνό" από υποχρεώσεις που συσσωρεύτηκαν και ταυτόχρονα βρίσκονται σε εξέλιξη, στις οποίες δεν μπορούν να ανταποκριθούν.