Κεντρική παραγωγή δεν θα έχει φέτος το καλοκαίρι το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο της Πάτρας.  Αυτό είναι το σίγουρο. Ζητούμενο για το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο της Πάτρας είναι η προσαρμογή στις νέες συνθήκες του κορωνοϊού, τόσο τους καλοκαιρινούς μήνες, όσο και τον χειμώνα που ακολουθεί.

Οι παραστάσεις το καλοκαίρι ξεκινούν από τις 15 Ιουλίου και μετά, σύμφωνα με τις εξαγγελίες του υπουργείου Πολιτισμού, για τα μέτρα διασφάλισης της δημόσιας υγείας. Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας φέτος θα συνεργαστεί στενά με τον Πολιτιστικό Οργανισμό και το Διεθνές Φεστιβάλ που είναι στα σκαριά.

Σύμφωνα με κύκλους του ΔΗΠΕΘΕ η πρώτη παράσταση που θα ανεβάσει το δημοτικό θέατρο θα είναι αυτή της Γκόλφω, σε σκηνοθεσία του Χρήστου Στρέπκου, στο πλαίσιο του θεσμού του Άρματος Θέσπιδος.

Μια παράσταση που είχε κάνει πρεμιέρα τον περασμένο χειμώνα, αλλά στη συνέχεια την πρόλαβε ο κορωνοϊός. Τον Αύγουστο θα ανέβουν τρεις μικρές παραγωγές από την ενότητα του Θεάτρου Αφήγησης και της Επινόησης.

Συγκεκριμένα θα είναι τρεις παραλογές δημοτικών τραγουδιών, το "Γεφύρι της Άρτας", το "Τραγούδι του Ξενιτεμένου" και το "Τραγούδι του Νεκρού Αδελφού", σε παραστάσεις που στηρίζονται σε μικρό αριθμό συντελεστών.


Μικρές και ευέλικτες παραστάσεις

Οι μικρές και ευέλικτες παραστάσεις, με μικρό αριθμό συντελεστών, θα είναι το δόγμα που θα ακολουθήσει το διοικητικό συμβούλιο του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και τον χειμώνα, με δεδομένο ότι οι κανόνες και οι περιορισμοί για τους κλειστούς χώρους είναι ακόμα πιο αυστηροί.

«Θα βρούμε τρόπους για να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες» τονίζει o πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του ΔΗΠΕΘΕ, Πέτρος Βάης. Στις σκέψεις του ΔΗΠΕΘΕ είναι να μην υπάρξει ούτε τον χειμώνα κάποια κεντρική παραγωγή και οι παραστάσεις του να έχουν τον χαρακτήρα του Άρματος Θέσπιδος.

Να βγαίνουν, δηλαδή, σε χώρους έξω από το θέατρο "Απόλλων" και να πηγαίνουν από γειτονιά σε γειτονιά, εκπληρώνοντας και έναν από τους βασικούς στόχους της φιλοσοφίας του ΔΗΠΕΘΕ.

Άλλωστε, το θέατρο Απόλλων, με βάση τις συνθήκες και τους κανόνες του κορωνοϊού, είναι ζήτημα αν συμπληρώνει 60 θέσεις από το σύνολο των 210 που έχει κανονικά.

Οπότε πρέπει να βρεθούν εναλλακτικές, καθώς δεν υπάρχει άλλο θέατρο και το Εργοστάσιο Τέχνης, αργεί ακόμα.