Ένας από τους κλάδους που «είδε» σημαντική άνθηση κατά το διάστημα της πανδημίας του κορωνοϊού στην Ελλάδα -και τον κόσμο- ήταν αυτός του ποδηλάτου.

Όπως προκύπτει, παρά τα ειδικά μέτρα για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και την αύξηση στην επιβατική κίνηση, αρκετοί πολίτες φοβούνται να χρησιμοποιήσουν τις συγκοινωνίες και στρέφονται σε άλλα μέσα, όπως το ποδήλατο.

Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι οι πωλήσεις των ποδηλάτων θα ενισχυθούν ακόμη περισσότερο λόγω των κινήτρων (επιδότηση) για την ηλεκτροκίνηση, που πρόκειται να ανακοινωθούν στο προσεχές διάστημα και θα αφορούν και τα ηλεκτρικά ποδήλατα.

Στροφή στο ποδήλατο -Στο +40% οι πωλήσεις

«Είναι γεγονός ότι η αγορά ήταν απροετοίμαστη γι' αυτή τη ζήτηση. Οι Ελληνες έκαναν μεγάλη μεταστροφή στο ποδήλατο για να αποφύγων τον συνωστισμό στα ΜΜΕ» είπε, μιλώντας στην ΕΡΤ, η Μαρία Μαγειρέλη-Μόλχο, εκπρόσωπος εταιρείας εισαγωγής και εμπορίας ποδηλάτων στη Θεσσαλονίκη.

Η τάση για τα ποδήλατα ξεκίνησε το διάστημα της καραντίνας, καθώς μπορούσε να χρησιμοποιηθεί με την επιλογή μετακίνησης 6, ωστόσο συνεχίζεται λόγω των ανησυχιών των πολιτών για τις συγκοινωνίες. «Αυτή η στροφή προς το ποδήλατο, όπως φαίνεται, ήρθε για να μείνει. Μόλις χθες εξαγγέλθηκαν δυο σημαντικά μέτρα για τον κλάδο. Η δημιουργία, άμεσα, ποδηλατοδρόμων, έστω προσωρινά και η εξαγγελία της επιδότησης της ηλεκτροκίνηση» προσέθεσε η κυρία Μαγειρέλη-Μόλχο.

Οπως είπε, η αύξηση στις πωλήσεις ποδηλάτων είναι περί το 40%, με τη ζήτηση να είναι μεγαλύτερη για τα παιδικά ποδήλατα, τα μέσα προστασίας (κράνη κ.λπ) αλλά και για τα οχήματα για ενηλίκους.