Σημαντικές αλλαγές στις τηλεοπτικές συνήθειες προκάλεσε η καραντίνα, με τους τηλεθεατές να ανοίγουν μαζικά τον δέκτη τους αρκετά νωρίτερα λόγω... Τσιόδρα, μετατρέποντας την απογευματινή ζώνη σε prime time του κατ' οίκον εγκλεισμού.

Σύμφωνα με στοιχεία του Nielsen Report: Covid 19, η διαθεσιμότητα των τηλεθεατών στις 18:00 το απόγευμα, οπότε μεταδίδεται από το σύνολο των καναλιών η ενημέρωση από τους Σωτήρη Τσιόδρα και Νίκο Χαρδαλιά, εκτοξεύεται στο 39,7% του πληθυσμού για το διάστημα από τις 11 Μαρτίου έως τις 26 Απριλίου, έναντι 26,7% που ήταν την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Πρακτικά, το ποσοστό αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι από 4 εκατομμύρια συμπολίτες μας ανοίγουν τους τηλεοπτικούς δέκτες το απόγευμα. Με βάση αυτά τα δεδομένα, η απογευματινή ζώνη μετατρέπεται σε ζώνη υψηλής τηλεθέασης, καθηλώνοντας ποσοστό του πληθυσμού που κανονικά συγκεντρώνεται μαζικά μπροστά στους ανοιχτούς δέκτες μετά τις 21:00.

Ακόμα και στο κοινό ηλικίας 18 έως 54 η τηλεθέαση μέσου λεπτού την «ώρα Τσιόδρα» άγγιξε το 32,2% έναντι 20,7% το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Η διαθεσιμότητα του τηλεοπτικού κοινού αυξάνεται αναλογικά σχεδόν κατά 50% και στις υπόλοιπες ζώνες. Ειδιότερα στην prime time το ποσοστό εκτοξεύτηκε στο 50,6% του πληθυσμού (στις 21.00), έναντι 39,5% πέρυσι, ενώ κορυφώνεται στο 55,1% (στις 22:30), έναντι 45,9% το προηγούμενο έτος.

Σε συνθήκες «Μένουμε Σπίτι», σχεδόν έξι εκατομμύρια κάθε βράδυ άνοιξαν τους τηλεοπτικούς δέκτες για να ψυχαγωγηθούν ή να ενημερωθούν.

Πηγή: Real News