"Ήταν πολύ σιχαμερό αυτό που έγινε. Δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι διότι έγινε βιασμός του πνευματικού μου δικαιώματος" δήλωσε ο Σταμάτης Κραουνάκης, σε συνέντευξή του Στο Κόκκινο, ενώ είπε ότι η Άλκηστις Πρωτοψάλτη είναι άνθρωπος της περιπέτειας.

Συγκεκριμένα, αναφερόμενος στη στάση της τραγουδίστριας έξω από το Μαξίμου, κατά τη διάρκεια της συναυλίας πάνω σε φορτηγό, είπε ότι "η Άλκηστις σε όλη την πορεία της ήταν άνθρωπος της περιπέτειας. Αυτός είναι ο χαρακτήρας της" . "Εγώ μπόρεσα μέσα στην καραντίνα, στο σπίτι, να στείλω στον κόσμο 12 νέα τραγούδια. Αυτό όμως ήταν ο Σταμάτης. Η Άλκηστις είναι ένας άνθρωπος δραστήριος, πάντα ήταν. Πρωτοστάτησε στη δημιουργία μίας νέας παρουσίασης για τα τραγούδια, με ρίσκο και με κόστος οικονομικό όσον αφορά την ίδια. Το πήρε πάνω της. Υποχώρησε σε πολλά πράγματα για να ανοίξει η ομπρέλα των συνεργατών και να υπάρξει νέα αισθητική. Αυτό έκανε σχολή" είπε ο Σταμάτης Κραουνάκης.

"Ήταν πολύ σιχαμερό αυτό που έγινε. Δεν πρόκειται να το αφήσω έτσι διότι έγινε βιασμός του πνευματικού μου δικαιώματος όσο κι αν γράφουν τα τσιράκια της κυβέρνησης. Είχα τουλάχιστον 100 επιθέσεις από προφίλ της μισής ώρας χθες το βράδυ" τόνισε ο μουσικοσυνθέτης.

"Έγινε οργανωμένη παραγωγή από την Τεχνόπολη, οπωσδήποτε εν γνώσει του δημάρχου Αθηναίων και είδα ότι η Άλκηστις «τον έδωσε» τον Κ. Μητσοτάκη, ότι τηλεφώνησε ο Μητσοτάκης στον Μπακογιάννη να πάει το φορτηγό έξω από το Μαξίμου. Για μένα ηθικά θα έπρεπε να έχω ερωτηθεί εάν θέλω το τραγούδι μου να παιχτεί έξω από το Μαξίμου σε κατάσταση πανδημίας μπροστά στον Μητσοτάκη που καθόλου δεν χωνεύω. Θα έπρεπε να έχω ερωτηθεί και εγώ και η Λίνα Νικολακοπούλου. Τώρα που δεν έγινε αυτό, έχω έναν νόμιμο δρόμο που θα ακολουθήσω. Είναι ήδη στα χέρια της δικηγόρου μου από το Σάββατο το μεσημέρι. Θα κάνουν αυτό που ξέρουν οι δικηγόροι σε αυτές τις περιπτώσεις. Και Θα διεκδικήσω με κάθε τρόπο μέχρι τελευταία ρανίδα την αμοιβή των 100.000 εργαζόμενων του μουσικού χώρου οι οποίοι δεν εντάσσονται στο πλαίσιο που έχει φορμάρει η κυβέρνηση με τον γνωστό τρόπο" ανέφερε ο Σταμάτης Κραουνάκης.