Το 1572 τέθηκε σε λειτουργία από το πρωί της Τετάρης με σκοπό την ενημέρωση των πολιτών γύρω από τον τομέα του τουρισμού.

Συγκεκριμένα, στην τηλεφωνική γραμμή που δημιούργησε το υπουργείο Τουρισμού, μπορούν να καλούν, πολίτες, τουρίστες, επιχειρηματίες του τουρισμού και εργαζόμενοι στον τουριστικό τομέα, που επιθυμούν να υποβάλλουν ερωτήματα και να ενημερωθούν υπεύθυνα σχετικά με θέματα, που έχουν προκύψει στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης των επιπτώσεων της πανδημίας του κορωνοϊού.

Ειδική ομάδα έμπειρων στελεχών του Υπουργείου Τουρισμού καταγράφει και απαντά στα σχετικά ερωτήματα, ενώ η γραμμή θα λειτουργεί από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.