Σημαντική ανάσα έδωσε σε δεκάδες νοικοκυριά της Πάτρας η απόφαση της ΔΕΗ να προχωρήσει σε ευνοϊκές ρυθμίσεις για τους δεκάδες καταναλωτές της που αυτή τη χρονική περίοδο, μη έχοντας πολλοί από αυτούς έσοδα θα είχαν πρόβλημα να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους. 

Η Πάτρα είναι από τις πόλεις εκείνες που βρίσκονται ψηλά στη λίστα με τα ανεξόφλητα χρέη προς την επιχείρηση και τα νοικοκυριά που έχουν μπει σε διακανονισμούς για τις οφειλές τους ή ακόμα χειρότερα απειλούνται με διακοπή του ρεύματος τους, είναι εκατοντάδες. 

Σύμφωνα με την απόφαση αυτή, προβλέπεται κατάργηση της πάγιας χρέωσης για όλους τους καταναλωτές, έκπτωση 5 ευρώ για όσους λαμβάνουν ηλεκτρονικό λογαριασμό και επιπλέον 8% για τους ευάλωτους πελάτες και για καταναλώσεις πάνω από 2.000 κιλοβατώρες.

Η εφαρμογή αυτή ισχύει από τις 26 Μαρτίου και για τρεις μήνες. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε τα έκτακτα μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης των πελατών της επιχείρησης είναι:

*Δωρεάν πάγιο για όλους τους πελάτες χαμηλής τάσης.

*Έκπτωση 8% στους ευάλωτους πελάτες κατηγορίας Β' & Γ' (ηλικιωμένοι άνω των 70 ετών, άτομα σε μηχανική υποστήριξη, που δεν εντάσσονται στο ΚΟΤ). Οι ευάλωτοι πελάτες-δικαιούχοι του Κοινωνικού Οικιακού Τιμολογίου συνεχίζουν να τιμολογούνται με τα ειδικά προνομιακά τιμολόγια και μεγάλες εκπτώσεις.

*έκπτωση 5 ευρώ για όλους τους πελάτες e-bill, παλαιούς και νέους. Η ΔΕΗ συμβουλεύει όλους τους καταναλωτές να εγγραφούν από το κινητό, το tablet ή τον υπολογιστή τους στην υπηρεσία e-bill και να επωφεληθούν τόσο από τις απλοποιημένες διαδικασίες, όσο και από την έκπτωση στους λογαριασμούς τους. Σημειώνεται ότι η ηλεκτρονική πληρωμή του λογαριασμού μέσω της ιστοσελίδα της επιχείρησης ήταν και παραμένει χωρίς προμήθεια.

*Έκπτωση 8% για νοικοκυριά και επιχειρήσεις χαμηλής τάσης με κατανάλωση πάνω από 2.000 KWh, ώστε να μην επιβαρυνθούν από τις υψηλές καταναλώσεις για όσο διάστημα παραμείνουν στο σπίτι με τις οικογένειές τους, αλλά και για τις επιχειρήσεις, που αυτή την περίοδο δοκιμάζονται.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι και άλλοι πάροχοι ενέργειας ετοιμάζουν ανάλογα μέτρα διευκόλυνσης των πελατών τους.