Ο 1.400άρης τούρμπο κινητήρας του ιαπωνικού crossover της Suzuki συνδυάζεται με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V βελτιώνοντας τις επιδόσεις του σε κατανάλωση και ρύπους.

Το νέο «ήπια» υβριδικό σύστημα κίνησης του S-Cross συνδυάζει τον νέο 1.400άρη Boosterjet (K14D) κινητήρα βενζίνης με ένα 48V ηλεκτρικό σύστημα, που αποτελείται από έναν εναλλάκτη με λειτουργία ηλεκτρικού μοτέρ, μια 48V μπαταρία και έναν μετατροπέα τάσεως 48V-12V. Ο βενζινοκινητήρας διαθέτει μια σειρά από βελτιώσεις (νέο σύστημα άμεσου ψεκασμού, βελτιστοποιημένη σχέση συμπίεσης κ.α.), που τον βοηθούν να συνδυάσει την πολύ καλή απόδοση με την μειωμένη κατανάλωση.

Μαζί με το ηλεκτρικό σύστημα η Suzuki ανακοινώνει μείωση της κατανάλωσης καυσίμου από 19% έως 21% συγκριτικά με τον προηγούμενο 1.400άρη Boosterjet κινητήρα βενζίνης χωρίς το «ήπια» υβριδικό σύστημα. Με βάση πάντα το εργοστάσιο, η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόνο 4.6 lt./100 km για τη δικίνητη έκδοση και 4.9 lt./100 km για την 4κίνητη. Οι εκπομπές ρύπων –κατά WLTP– είναι 127 gr/km και 139 gr/km αντίστοιχα.

Στα χαρακτηριστικά του, το νέο Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Hybrid αποδίδει 129 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 235 Nm ροπής ανάμεσα στις 2.000 και 3.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.