Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει μια γερμανική τουριστική εταιρεία, η οποία σε μια διαφημιστική της καμπάνια, τοποθετεί το Ναυάγιο της Ζακύνθου στην Τουρκία.

Ο Αντιπρόεδρος Ξενοδόχων στη Ζάκυνθο, Γιώργος Τσουρουνάκης, σχολίασε το γεγονός στην Κοινωνία Ώρα MEGA.

Ο κ. Τσουρουνάκης εκτίμησε ότι το λάθος της γερμανικής εταιρείας περιείχε σκοπιμότητα.

«Το Ναυάγιο έχει ταλαιπωρηθεί τα τελευταία χρόνια. Δεν ήταν τυχαίο γεγονός ούτε λάθος. Ήταν εσκεμμένο το λάθος του ταξιδιωτικού πρακτορείου. Τέτοια πρότζεκτ περνάνε από πολλά χέρια για να πούμε ότι έγινε ένα λάθος» τόνισε χαρακτηριστικά.

Εξέφρασε δε την προσδοκία να υπάρξει άμεση επανόρθωση από πλευράς της γερμανικής εταιρείας.