Λατρεύεις τα ψάρια και... καλά κάνεις! Τα ψάρια είναι πλούσια σε βιταμίνες, ω-3 λιπαρά οξέα, φώσφορο, ψευδάργυρο, ασβέστιο και αμινοξέα.

Οι ειδικοί συστήνουν την κατανάλωσή τους 2 φορές την εβδομάδα. Αλήθεια εσύ γνωρίζεις πώς να διαλέγεις το φρέσκο ψάρι;

Αν όχι, τότε ρίξε μια ματιά στα παρακάτω tips, όπως αναφέρει το queen:

- Το χρώμα του πρέπει να είναι έντονο και όχι θαμπό.
- Το χρώμα στα βράγχια πρέπει να είναι ροζ ή σκούρο κόκκινο και όχι καφετί.
- Η σάρκα του δεν πρέπει να έχει κηλίδες ή αλλοιώσεις.
- To ψάρι πρέπει να είναι σφιχτό, γυαλιστερό και όχι πολύ υγρό (αν είναι πολύ υγρό ίσως να μην είναι καλής ποιότητας και να έχει δεχτεί επεξεργασία).
- Τα μάτια του πρέπει να είναι φωτεινά και γουρλωτά.
- Το ολόφρεσκο ψάρι δε μυρίζει καθόλου. Όταν το ψάρι μυρίζει θάλασσα τότε είναι σίγουρα μιας ημέρας, ενώ όσα μυρίζουν ψαρίλα είναι πάνω από 3 ημερών!