Κάθοδο στην τουριστική κίνηση τον φετινό χειμώνα, φαίνεται ότι έχουν τα ξενοδοχεία των Καλαβρύτων και γενικότερα ο τουρισμός της ιστορικής πόλης. 

Μετά την μειωμένη επισκεψιμότητα που σημειώθηκε την περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, τότε που τα ξενοδοχεία δεν κατόρθωσαν να αγγίξουν το 100% της πληρότητας τους, όπως γινόταν συνεχόμενα τα τελευταία χρόνια, η μείωση αυτή συνεχίστηκε και τον Γενάρη, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι η φετινή χειμερινή σεζόν θα κλείσει με "μείον" για τα ξενοδοχεία των Καλαβρύτων. 

Η πτώση κυμαίνεται μέχρι στιγμής με βάση τα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει ο πρόεδρος των ξενοδόχων των Καλαβρύτων Κώστας Δαφαλιάς, στο 10% με 12% και ενδέχεται να πάει σε ένα ακόμα μεγαλύτερο επίπεδο, σε περίπτωση που ο καιρός παραμείνει ανοιξιάτικος και ο χειμώνας τερματίσει πρόωρα, σύμφωνα με τις προβλέψεις των μετεωρολόγων. 

Ο βασικός παράγοντας της μείωσης αυτής, σύμφωνα με τους ξενοδόχους και τους επαγγελματίες που έχουν επενδύσει στην άνοδο που είχε ο τουρισμός τα τελευταία χρόνια στα Καλάβρυτα, έχει να κάνει με το Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων.

Η ηλιοφάνεια που κάνει το μεγαλύτερο διάστημα του χειμώνα και οι υψηλές για την εποχή θερμοκρασίες, έχουν παίξει αρνητικό ρόλο στην καλή κατάσταση των πιστών του Χιονοδρομικού Κέντρου, κάτι που με την σειρά του έχει μειώσει την έλευση των σκιέρ. 

Ο καλός καιρός έφερε την απώλεια του πυκνού χιονιού και αποτέλεσμα αυτού είναι οι περισσότερες από τις πίστες του Χιονοδρομικού να μην λειτουργούν. Ακόμα όμως και αυτές που λειτουργούν λόγω της απώλειας του πυκνού χιονιού, δεν ικανοποιούν τους σκιέρ, τουλάχιστον το μεγαλύτερο διάστημα του φετινού χειμώνα.

Ωστόσο, το χιόνι που έριξε την περασμένη εβδομάδα άφησε την ελπίδα στους επαγγελματίες, στους ξενοδόχους και στην εστίαση, ότι η κίνηση θα ανέβει τις μέρες που έρχονται.

Πάντως, το γεγονός είναι ότι η κατάσταση αυτή έχει προβληματίσει τους επαγγελματίες και γενικότερα την οικονομία της πόλης που πλέον έχει επενδύσει στο κομμάτι του τουρισμού.

Μάλιστα, αρκετοί ετοιμάζουν να θέσουν στους φορείς θέματα για να βρεθούν τρόποι προσέλκυσης των επισκεπτών, ανεξάρτητα από την κατάσταση του Χιονοδρομικού και το αν θα χιονίσει ή όχι.