NEWS | 241: Υγεία - 244: Διατροφή

Πέντε τροφές με ηλεκτρολύτες που θα σε βοηθήσουν να λειτουργήσεις καλύτερα

Wed, 08 Jan 2020 08:36:00 +0200 08:36 Patras Events logo

Δείτε ποιες είναι

Ξέρεις ότι καθημερινά μέσα από τη διατροφή σου πρέπει να λαμβάνεις πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, υγιείς υδατάνθρακες, και άλλες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.

Όμως τι γνωρίζεις για τους ηλεκτρολύτες; Είναι γνωστό γενικά πως έχουμε την τάση να ξεχνάμε τους ηλεκτρολύτες, εκτός και αν γυμνάζεσαι σκληρά ή έχεις αρρωστήσει, οπότε και θυμάσαι να πάρεις μερικούς.

Οι ηλεκτρολύτες είναι εξίσου σημαντικοί με αυτούς τους άλλους θρεπτικούς παράγοντες, αφού βοηθούν με τις βασικές λειτουργίες του σώματος.

Οι ηλεκτρολύτες είναι μέταλλα στο σώμα σου που ρυθμίζουν τα επίπεδα pH του αίματος και την ποσότητα του υγρού στο σώμα σου.

Ποιες είναι όμως οι τροφές όμως που περιέχουν ηλεκτρολύτες και δεν το γνώριζες και μπορείς να τις τρως όλο και πιο συχνά;

#1. Σέλερι

Το σέλινο είναι μια εξαιρετική πηγή σύμφωνα με τους ειδικούς. Έχεις δοκιμάσει να πιείς χυμό με σέλινο; Και θα νιώσεις καλύτερα και θα δώσεις στον οργανισμό σου τους χαμένους ηλεκτρολύτες.

#2. Avocado

Το κάλιο είναι ένας άλλος ηλεκτρολύτης που είναι σημαντικός. Σύμφωνα με το FoodData Central του USDA, ένα φλιτζάνι αβοκάντο περιέχει 708 χιλιοστόγραμμα κάλιο.

#3. Μπανάνες

Οι μπανάνες όπως γνωρίζεις είναι επίσης πλούσιες σε περιεκτικότητα με κάλιο. Οπότε καταλαβαίνεις πως μπορείς άνετα να τις έχεις στη διατροφή σου

#4. Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες είναι μια ακόμη τροφή που περιέχει κάλιο. Μια ωμή πατάτα περιέχει 337 μιλιγκράμ καλίου.

#5. Σπανάκι

Είναι δυνατόν τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά να μην είναι στη λίστα; Τέτοια λαχανικά είναι και το σπανάκι, που είναι πολύ καλή πηγή καλίου και μαγνησίου, που είναι ακόμη ένας γνωστός ηλεκτρολύτης.


Σχετικά άρθρα

ΑΡΧΗ

loader