Σημαντικό πρόβλημα έχουν οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του ΕΟΠΥΥ με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία των ασφαλισμένων και την μετατροπή απλών διαδικασιών σε Γολγοθά. 

Η αρχή έγινε όταν σύμφωνα με ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ και «ως συνέπεια της παραγωγικής λειτουργίας του νέου data center το οποίο έχει ως σκοπό τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών του Οργανισμού», σταμάτησε η λειτουργία των ηλεκτρονικών υπηρεσιών.

Η ανακοίνωση αυτή έγινε στις 13 Δεκεμβρίου με τον Οργανισμό να καλεί τους ασφαλισμένους για την αποφυγή της ταλαιπωρίας τους να σπεύσουν να εξυπηρετηθούν τις επόμενες ημέρες. 

Όμως τα προβλήματα συνεχίστηκαν και η κατάσταση αυτή δεν διορθώθηκε τουλάχιστον σε μόνιμη βάση. Αυτό που χειροτερεύει ακόμα περισσότερα τα πράγματα για αυτούς είναι ότι κανείς δεν είναι σε θέση να τους απαντήσει για το πότε η κατάσταση αυτή θα διορθωθεί. 

Οι απαντήσεις που εισπράττουν από τα γραφεία του ΕΟΠΥΥ στην Παπαφλέσσα έχουν αόριστο χαρακτήρα, του στυλ "περάστε και βλέπουμε", αφού ούτε και οι υπάλληλοι γνωρίζουν, τι θα γίνει με το ζήτημα. Η διοίκηση του Οργανισμού από την μεριά της δεν έχει προχωρήσει σε κάποια νέα ανακοίνωση για να δώσει λίγο φως στο διαφαινόμενο σκοτάδι.

Ωστόσο, οι ασφαλισμένοι δεν έχουν την πολυτέλεια για να περιμένουν. Βρίσκονται στην αναμονή για να προμηθευτούν φάρμακα, για να πάρουν χρήματα από συνεδρίες στην λογοθεραπεία, για επιδοτήσεις για γυαλιά και για δεκάδες ακόμα θέματα που έχουν να κάνουν με την υγεία τους, αλλά και την τσέπη τους.

Τι θα γίνει; Περιμένετε και βλέπουμε, που λένε και στον ΕΟΠΥΥ.