Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία της, η Coffeebrands επεκτείνεται δυναμικά.

Με 15 νέα ανοίγματα, τα καταστήματα της εταιρείας ξεπερνάνε πλέον τα 110 καταστήματα σε επτά χώρες. Συγκεκριμένα, στην Ελλάδα, ήδη ετοιμάζει 8 νέα καταστήματα, 1 στην Καλαμάτα, 3 στην Πάτρα, 1 στο Πολύκαστρο, 1 στην Αθήνα και 2 στη Θεσσαλονίκη. Στο εξωτερικό, μετά την δυναμική παρουσία σε Σ. Αραβία, Dubai, Κύπρο και Γερμανία, σειρά είχε ο Καναδάς, όπου τους προηγούμενους μήνες εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα της αλυσίδας στο Μόντρεαλ, ενώ παράλληλα, η αλυσίδα πρόσφατα εγκαινίασε το δεύτερο κατά σειρά κατάστημα της στην Σ. Αραβία.

Στην ευρύτερη περιοχή της Μέσης Ανατολής ετοιμάζονται ήδη άλλα 5 καταστήματα, ενώ 2 ακόμα θα εγκαινιαστούν το πρώτο τρίμηνο του 2020 στην Κύπρο.

Όλα τα καταστήματα της Coffeebrands προσφέρουν άψογη εξυπηρέτηση και υψηλή ποιότητα καφέ, χυμών και συνοδευτικών προϊόντων στην ιδανική τιμή, χάρη στα υψηλής ποιότητας προϊόντα και το άρτια καταρτισμένο προσωπικό των καταστημάτων, σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα που έχει θέσει η εταιρεία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.


Πρόκειται για καταστήματα υψηλής αισθητικής, στα οποία ο καταναλωτής μπορεί να απολαύσει εκτός από τον premium καφέ Megisto espresso και Megisto espresso Bio και πολλά άλλα signature ροφήματα με βάση τον καφέ και χυμούς. Τασυνοδευτικά της Coffeebrands, με το εμπορικό σήμα “tsibame”, τα οποία πωλούνται αποκλειστικά στα καταστήματα της αλυσίδας, αποτελούν την ιδανική λύση σνακ για όλες τις ώρες της ημέρας.

Παράλληλα, αισθητή κάνει την παρουσία του, το νέο concept “Juice Spot”, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο του καταστήματος, χάρη στο οποίο οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν γευστικούς φρεσκοστυμμένους χυμούς, επιλέγοντας μέσα από μια ευρεία γκάμα ειδικά σχεδιασμένων συνταγών. Η μεγάλη ποικιλία χυμών καλύπτει όλες τις διατροφικές και γευστικές απαιτήσεις, ενώ το σερβίρισμα σε φιάλες ΡΕΤ διευκολύνει τη διατήρηση και κατανάλωση.

Η εταιρεία έχει θέσει τις βάσεις ούτως ώστε εντός του 2020 να προχωρήσει σε ανανέωση της εταιρικής της ταυτότητας (rebranding), η οποία θα αφορά στο σύνολο των καταστημάτων της, με στόχο να είναι πάντα σύγχρονη και σε αισθητική.