Την συμπληρωματική μελέτη περιμένουν ακόμα στον δήμο για το ζήτημα της αντιδρόμησης της Κανακάρη και σύμφωνα με πληροφορίες το ιδιωτικό γραφείο που την έχει αναλάβει την έχει σχεδόν έτοιμη χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι θα ξεκινήσουν άμεσα οι διαδικασίες εκείνες για να προχωρήσει το έργο στην υλοποίηση του. 

Σύμφωνα με πληροφορίες η συμπληρωματική αυτή μελέτη θέτει ορισμένα σενάρια και ζητήματα που θα πρέπει να συζητηθούν εκ νέου από το δημοτικό συμβούλιο, καθώς οι αποφάσεις που θα παρθούν θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμες και θα παίξουν σημαντικό ρόλο για την επιτυχία των παρεμβάσεων που είναι να γίνουν στο κυκλοφοριακό χάρτη της Πάτρας. 

Η μελέτη αυτή στην οποία αναγκάστηκε να προχωρήσει η δημοτική αρχή, βλέποντας κάποια θέματα που υπήρχαν στο προβληματικό τμήμα της Καρόλου έως την Άστιγγος, με το ζήτημα της διέλευσης των λεωφορείων, εξετάζει το σενάριο της αντιδρόμησης της Κωνσταντινουπόλεως, αλλά και του τμήματος της Μαιζώνος που δεν θα έχει πεζοδρομηθεί από την οδό Αράτου έως και την Αγία Σοφία. 

Ένα ακόμα θέμα που θέτει έχει να κάνει με το σενάριο της διπλής κατεύθυνσης της οδού Κορίνθου, δημιουργώντας μια λωρίδα για τα λεωφορεία του αστικού ΚΤΕΛ, κάτι που είχε προτείνει αρχικά και η εταιρεία, χωρίς όμως τότε να γίνει δεκτό από την δημοτική αρχή. Είναι αμφίβολο λοιπόν αν η συμπληρωματική μελέτη αυτή που αναμένεται να παραδοθεί στην δημοτική αρχή μέσα στις επόμενες ημέρες θα λύσει τα ζητήματα που υπάρχουν ή αν θα θέσει εκ νέου και άλλα. 

Το σίγουρο είναι ότι επιβεβαιώνεται μέχρι ώρας η άποψη όλων όσων υποστήριζαν ότι η αντιδρόμηση της Κανακάρη και της Κορίνθου είναι ένα θέμα που θα έχει μεγάλες δυσκολίες και που ενδέχεται να δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στο κυκλοφοριακό της Πάτρας.

Ωστόσο, από την άλλη, δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι χωρίς την αντιδρόμηση υπάρχει κίνδυνος για την ακύρωση ολόκληρου του προγράμματος που αφορά την αστική ανάπλαση του ιστορικού κέντρου της Πάτρας, το οποίο χωρίς καμία δεύτερη συζήτηση θα πρέπει να προχωρήσει γιατί το έχει ανάγκη η πόλη. 

Όμως όσο καθυστερούν οι οριστικές αποφάσεις για το θέμα της Κανακάρη, τόσο καθυστερούν και οι παρεμβάσεις που θα πρέπει να γίνουν και τα άλλα ζητήματα που αφορούν το έργο. Όπως για παράδειγμα αυτό της πεζοδρόμησης της Μαιζώνος που σύμφωνα με πληροφορίες μετά από τα εμπόδια αυτά που υπάρχουν πάει για το 2022 και βλέπουμε.