Το skate park και η πίστα για skate board μπορεί να έχει εξελιχθεί σε πονεμένη υπόθεση για την Πάτρα, αφού μιλάμε εδώ και τουλάχιστον μία πενταετία για αυτό, χωρίς να έχει γίνει κάτι, όμως δεν πρόκειται για ένα ζήτημα που έχει εγκαταλειφθεί από τον δήμο και την πόλη. 

Αντίθετα. Γίνονται διαδικασίες για να ξεπεραστούν τα προβλήματα, καθώς η κατασκευή αυτού του έργου που ζητούν διακαώς και δικαίως δεκάδες νεαροί που κάνουν το αγαπημένο τους σπορ σε μέρη όπως η Παντάνασσα, η πλατεία Γεωργίου και σε άλλα σημεία της πόλης που δεν ενδείκνυνται, θα προχωρήσει. 

Είναι κάτι που κύκλοι της δημοτικής αρχής που έχουν ασχοληθεί με το θέμα το διαβεβαιώνουν. Ακόμα όμως δεν έχει αποφασιστεί το που θα γίνει αυτό. Κάποιες προτάσεις που είχαν ακουστεί σε θεωρητικό επίπεδο αρχικά μιλούσαν για το πρώην κολυμβητήριο της Αγυιάς ή το πρώην σκουπιδότοπο στο Ριγανόκαμπο. 

Πρόκειται όμως για δυο χώρους που δεν ανήκουν στο δήμο, κατά συνέπεια δεν θα είχε αυτός τον πρώτο λόγο για την κατασκευή ενός τέτοιου έργου ή τουλάχιστον θα έπρεπε να εξασφαλίσει το "ΟΚ" από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού (Αγυιά) ή το ΤΑΙΠΕΔ (Ριγανόκαμπος). Έτσι η τρίτη πρόταση που είχε τεθεί επί τάπητος ήταν για τη δημιουργία του skate park στον Κόκκινο Μύλο ή στο Νότιο Πάρκο. 

Αυτό είχε ακουστεί σαν μία λύση πιο εφικτή. Ωστόσο, ούτε και αυτή είχε προχωρήσει. Πλέον ο δήμος έχει επιλέξει να ακολουθήσει ένα δρόμο που να εξασφαλίσει ένα χώρο πιο στοχευμένης χωροταξικής πρόβλεψης, στο πλαίσιο του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού που θα γίνει για την παραλιακή ζώνη της Πάτρας και ο οποίος θα καθορίσει την ακριβή τοποθεσία για το Skate Park. 

Το έργο κατασκευής δεν είναι και τόσο απλό, όπως αρχικά είχε εκτιμηθεί. Η πίστα θα πρέπει να χρήζει υψηλών προδιαγραφών ασφαλείας, να υπάρχει η σχετική ακρίβεια στην κατασκευή της (γωνίες, αποστάσεις, κλίσεις) και κάτι τέτοιο χρειάζεται μια εξειδικευμένη μελέτη από ειδικούς. 

Αυτές οι λεπτομέρειες είναι που έχουν καθυστερήσει τη δημιουργία της. Πάντως, σύμφωνα με την Μαιζώνος, το έργο θα προχωρήσει τον κατάλληλο χρόνο και μάλιστα έχει βρεθεί ο τρόπος για τη χρηματοδότησή του. Όσο για το κόστος της κατασκευής της μπορεί να κυμανθεί από 200.000 έως και 300.000 ευρώ.