Βρισκόμαστε στον σταθμό του ΟΣΕ στον Άγιο Ανδρέα. 

Αν τελικά προχωρήσει ο σχεδιασμός για την υπογειοποίηση του σύγχρονου τρένου, είτε με την πλήρη που ζητάει ο δήμος και η πόλη, είτε με την μερική που προτείνει ο υπουργός υποδομών Κώστας Καραμανλής, αυτό είναι το σημείο ανάδειξης του. 

Το σημείο, δηλαδή, που το σύγχρονο τρένο θα αναδύεται ύστερα από τα χιλιόμετρα βύθισης του. Μέχρι ώρας πάντως πηγαίνοντας κανείς στον παλιό σταθμό του ΟΣΕ στον Άγιο Ανδρέα και βλέποντας την κατάσταση που υπάρχει εκεί, όλα αυτά που ακούγονται για βυθίσεις και cut cover, είναι λογικό να του μοιάζουν εξωπραγματικά.

Ωστόσο, οι εποχές "τρέχουν". Μόνο που στην περίπτωση της Πάτρας και των μεγάλων έργων υποδομής, δεν τρέχουν με την ταχύτητα του σύγχρονου τρένου. Το αντίθετο. Μάλλον μοιάζουν περισσότερο με το ακινητοποιημένο τρένο και τα παλιά βαγόνια του ΟΣΕ που βρίσκονται εδώ και χρόνια στον χώρο. Μένει να δούμε τι θα γίνει. Και κυρίως πότε...