Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα. Ούτε κοστολογημένη μελέτη, ούτε διασφαλισμένη χρηματοδότηση. Δεν υφίσταται το παραμικρό που να άφησε πίσω της, έστω και ως έναν πρόχειρο σχεδιασμό, η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ για τη χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής και την υπογειοποίηση της.

Η συνάντηση του δημάρχου Πατρέων Κώστα Πελετίδη και αιρετών της πόλης με τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, γι’ αυτό το έργο μείζονος αναπτυξιακής σημασίας, ήταν για όλους τους συμμετέχοντες μια δυσάρεστη έκπληξη, υπό την έννοια ότι ήταν άκρως αποκαλυπτική για τα ασύστολα ψέματα που αράδιασε η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ δια του κ. Χρήστου Σπίρτζη.

Όπως προέκυψε από τη σχετική ενημέρωση, μάς έταζαν την έλευση του τρένου στην Πάτρα μέσω μιας υπογειοποιημένης γραμμής χωρίς να έχουν προβεί στην οποιαδήποτε προεργασία. Έλεγαν ξεδιάντροπα και συνειδητά ψέματα στους Πατρινούς, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι δεν θα βρίσκονταν στη συνέχεια, ως κυβέρνηση, στη δυσμενή θέση να δικαιολογήσουν την εκ μέρους τους εξαπάτηση της πατραϊκής κοινωνίας. Όμως, όπως λέει και ο θυμόσοφος λαός, το ψέμα έχει κοντά ποδάρια. Ασφαλώς, ένα καλό ερώτημα που τίθεται τώρα είναι τι πρέπει να γίνει από δω και πέρα, κι ενώ είμαστε μπροστά σε μια δυσάρεστη και ανεπιθύμητη πραγματικότητα.

Μακριά από ανούσιες και αδιέξοδες ασκήσεις επαναστατικής γυμναστικής, που δεν θα οδηγήσουν πουθενά, η μοναδική επιλογή που έχουμε είναι η οδός της συναίνεσης και της συνεννόησης με τη σημερινή κυβέρνηση, με σκοπό να αποκτήσουμε το τρένο που μπορούμε να έχουμε και όχι το τρένο που θα θέλαμε να έχουμε και είναι ανέφικτο.

Αυτός πρέπει να είναι εφεξής ο ρεαλιστικός στόχος μας, η επίτευξη του οποίου συνεπάγεται μια αγαστή συνεργασία του Δήμου Πατρέων με το υπουργείο Υποδομών, σε συνδυασμό και με την ενεργό συμμετοχή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας στο σχεδιασμό του έργου, ως θεσμοθετημένου συμβούλου της Πολιτείας.

Πλέον, μετά από τα ανερυθρίαστα ψέματα του ΣΥΡΙΖΑ, σήμανε η ώρα της αλήθειας για το τρένο και σ’ αυτήν την κατεύθυνση θα πρέπει να συμβάλλουμε όλοι, εάν επιθυμούμε να μην χαθεί μια σημαντική συγκοινωνιακή υποδομή, η ύπαρξη και η σύνδεση της οποίας με το νέο λιμάνι είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για την αναπτυξιακή πορεία της πόλης μας.