Το Πανεπιστήμιο Πατρών και συγκεκριμένα το «Εργαστήριο Κατανεμημένων Συστημάτων & Τηλεματικής» συμμετέχει στο έργο «Improving policies to boost SME competitiveness and extraversion in EU coastal and rural areas where aquaculture is a driver of the regional economy (EXTRA-SMEs)» (https://www.interregeurope.eu/extra-smes/). Το έργο EXTRA-SMEs συγκεντρώνει 9 φορείς από 8 Περιφέρειες και 7 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με σκοπό την επέκταση των αγροτικών και παράκτιων ΜΜΕ του κλάδου των υδατοκαλλιεργειών σε ευρύτερες αγορές για την προώθηση των προϊόντων τους, μέσω απλούστερων και βελτιωμένων διοικητικών διαδικασιών και καινοτόμων τεχνολογιών. Tο έργο εντάσσεται στο πλαίσιο του Interreg Europe (http://www.interregeurope.eu/).

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου πραγματοποιήθηκε η 3η συνάντηση ενδιαφερομένων μερών. Στην ημερίδα συμμετείχαν ως ομιλητές οι κ.κ.: Γεώργιος Κατσέλης, (Καθηγητής Τμήματος Ζωικής Παραγωγής, Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών, Πανεπιστήμιο Πατρών), Βικτώρια Λίτση Μιζάν, (Υποψήφια Διδάκτωρ, Ινστιτούτο Ωκεανογραφίας, Ελληνικό Κέντρο Θαλάσσιων Ερευνών (ΕΛΚΕΘΕ)), Δρ. Άλκηστις Παρπούρα (Προϊσταμένη του Τμήματος Αλιείας Δ.Α.Ο.Κ της Π.Ε. Αιτωλ/νίας), Παρασκευή Ντζούφρα, (Υπάλληλος του Τμήματος Αλιείας Δ.Α.Ο.Κ της Π.Ε. Αιτωλ/νίας, Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας), Ιωάννης Θεοδώρου, (Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Ζωικής Παραγωγής, Αλιείας και Υδατοκαλλιεργειών, Πανεπιστήμιο Πατρών), Ισμήνη Μπογδάνου, (Διευθύντρια Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας, Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειες (EΛΟΠΥ)) και Χρήστος Μπούρας, (Καθηγητής Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών & Επιστημονικός Υπεύθυνος του έργου).

Μετά το τέλος των παρουσιάσεων ακολούθησε συζήτηση των συμμετεχόντων γύρω από τις καλές πρακτικές βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας και της εξωστρέφειας των ΜΜΕ της υδατοκαλλιέργειας. Οι παραβρισκόμενοι συμφώνησαν ότι το σημαντικότερο στοιχείο είναι η εκπαίδευση όλης της αλυσίδας που εμπλέκεται με την υδατοκαλλιέργεια ξεκινώντας από την λειτουργία της υδατοκαλλιέργειας έως τον τελικό καταναλωτή.