Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας συμπληρώνει φέτος 30 χρόνια συνεχούς λειτουργίας έχοντας διαγράψει μια αξιοσημείωτη πορεία στο καλλιτεχνικό γίγνεσθαι της χώρας μας. Η νέα καλλιτεχνική περίοδος 2019-2020 ξεκινά με νέους συνεργάτες και διακεκριμένα έργα της παγκόσμιας και ελληνικής λογοτεχνίας επί σκηνής, με στόχο την ουσιαστικότερη σύνδεση του θεάτρου με το λαό της πόλης των Πατρών και την προσέγγιση ενός καινούργιου θεατρικού κοινού.

Οι πολιτιστικές ανταλλαγές και συμπαραγωγές με άλλους ελληνικούς θεατρικούς οργανισμούς, η ερευνητική και ψυχαγωγική του δραστηριότητα, η επένδυση σε έργα υποδομής και σε εκπαιδευτικά εργαστήρια για νέους, οι μεταφράσεις αρχαίου δράματος και ξένης δραματουργίας και οι παράλληλες δράσεις που θα πραγματοποιηθούν για τον εορτασμό των τριάντα χρόνων λειτουργίας, εδραιώνουν την παρουσία του θεάτρου όχι μόνο στη τοπική κοινωνία αλλά σε όλο τον ελληνικό χώρο.


Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας συνεχίζει δυναμικά την καλλιτεχνική του δραστηριότητα στην Κεντρική και Παιδική Σκηνή, παράλληλα με το Άρμα Θέσπιδος, το Θέατρο της αφήγησης και της επινόησης, την Όπερα και τις δράσεις του Προγράμματος INTERREG καλλιεργώντας την καινοτομία και τον πειραματισμό και συμβάλλοντας στον Πολιτισμό της Πόλης.

*Οι παράλληλες δράσεις για τον εορτασμό των τριάντα χρόνων λειτουργίας, θα πραγματοποιηθούν την Άνοιξη του 2020. Σύντομα θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα των δράσεων.

Κεντρική Σκηνή

Θέατρο της αφήγησης και της επινόησης
Επανάληψη
ΟΙ ΤΟΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΧΟΙ
Συντελεστές:
Πρωτότυπο Κείμενο Κωνσταντίνου Μάγνη «Όλα Τούμπα»
Σκηνοθεσία - Δραματουργική επεξεργασία: Μάρια Φλωράτου
Σκηνικά - Κοστούμια: Μαρία Βασιλάκη
Σύνθεση - Μουσική Επιμέλεια: Ανδρέας Ζαφειρόπουλος
Μουσική Τεχνολογία – Βίντεο: Γαβριήλ Καμάρης
Κίνηση: Κατερίνα Τασσύ
Σχεδιασμός Φωτισμών: Νίκος Σωτηρόπουλος

Ερμηνεία: Γεράσιμος Γεννατάς

Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας επαναλαμβάνει την πλατφόρμα «Για ένα Θέατρο της αφήγησης και της επινόησης». Πρόκειται για μία θεατρική πρόταση που ξεκίνησε την θεατρική περίοδο 2018-2019 με θέμα Αναμνήσεις από την Πάτρα και είχε ως στόχο την άμεση επικοινωνία με το κοινό της πόλης , αλλά και νέους τρόπους παρουσίασης.
Έτσι είχαν παρουσιαστεί τα έργα: Οι τόποι είναι Ήχοι σε σκηνοθεσία Μάριας Φλωράτου, Ερόικα σε σκηνοθεσία Τηλέμαχου Τσαρδάκα και Πριμαρόλια σε σκηνοθεσία Φάνη Δίπλα.
Η παράσταση Οι Τόποι είναι ήχοι θα επαναληφθεί και φέτος.

Στο έργο  παρακολουθούμε την πορεία του τουμπίστα  Γιάννη Ζουγανέλη από το αναμορφωτήριο του Κορυδαλλού έως την ανάδειξή του σε έναν διεθνούς φήμης μουσικό.

Η υπόθεση: Η παράσταση επικεντρώνεται στην παραμονή του Γιάννη Ζουγανέλη στην Πάτρα, όπου ήρθε ως υπαξιωματικός του στρατού. Η ιστορία εξελίσσεται στα τέλη του 1950, μετά το πέρας του πολέμου, όταν η πόλη εισέρχεται στη περίοδο αντιπαροχής, της αστικοποίησης και της ραγδαίας εκβιομηχάνισης. Μια χαρτογράφηση των τόπων και των ήχων της Πάτρας του παρελθόντος.     

Στην παράσταση συμμετέχουν πολίτες της Πάτρας και η Μπάντα του Δήμου Πατρέων.

Πρωτότυπο Κείμενο Κωνσταντίνου Μάγνη «Όλα Τούμπα»                                           

Τα αποσπάσματα από την αλληλογραφία του  Ερνέστου Τσίλλερ με το Θεόφιλο Χάνσεν (1861-1890), που ακούγονται στην παράσταση, είναι ευγενική παραχώρηση της Μαριλένας Ζ. Κασσιμάτη από την  Αλληλογραφία Ερνέστου Τσίλλερ [Αθήνα] - Θεόφιλου Χάνσεν. Εκδ. ΜIET Αθήνα 2019.

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων

Παραστάσεις : 29 και 30 Νοεμβρίου. 1,6,7 και 8 Δεκεμβρίου 2019.

Τζον Στάινμπεκ                                                                                                           

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΠΟΝΤΙΚΙΑ


Συντελεστές:

Νέα γραφή για το θέατρο: Σταύρος Τσακίρης

Σκηνοθεσία: Μάνος Καρατζογιάννης

Β Σκηνοθέτης : Έφη Ρευματά

Σκηνικά Κοστούμια: Άση Δημητρολοπούλου

Σχεδιασμός ηχητικού περιβάλλοντος: Αντώνης Παπακωνσταντίνου

Σχεδιασμός Φωτισμών :Νίκος Σωτηρόπουλος

Βοηθός Σκηνογράφου: Φανή Παΐτάκη

 Παίζουν οι ηθοποιοί: Διονύσης Βούλτσος, Πάνος Ιωσηφίδης, Γιάννης Θανασούλιας,

Γεωργία Αντωνοπούλου, Πάνος Τρουμπουνέλης , Δημήτρης Βαμβακάς.

 Ο Τζον Στάινμπεκ, κύριος εκπρόσωπος του νατουραλισμού, θεωρεί ότι ο ρόλος του συγγραφέα «είναι επιφορτισμένος με το καθήκον να αποκαλύπτει τα τρωτά σημεία και τα σφάλματα του ανθρώπου, να φέρει στο φως τα σκοτεινά και επικίνδυνα όνειρά, με σκοπό να βελτιώσει τη ζωή του». Παρά το γεγονός ότι καταγόταν από εύπορη οικογένεια, ο Αμερικάνος συγγραφέας, κάτοχος του Νόμπελ Λογοτεχνίας, ασχολήθηκε με τις ζωές των εργατών. Οι ήρωες του είναι φτωχοί αγρότες και μετανάστες που καλλιεργούν τη γη και ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο.
Στο έργο «Άνθρωποι και ποντίκια», απεικονίζονται οι συνθήκες ζωής των εργατών στην αμερικανική ύπαιθρο, ενώ στο προσκήνιο τοποθετείται η συγκινητική, βαθιά και τραγική φιλία δυο φαινομενικά αντίθετων χαρακτήρων, του γιγαντόσωμου και απλοϊκού Λένι και του μικρόσωμου κι έξυπνου Τζορτζ. Οι δυο αταίριαστοι αλλά αχώριστοι φίλοι πιάνουν δουλειά σ' ένα αγρόκτημα, και εκεί με αφορμή την όμορφη γυναίκα του μοχθηρού Κέρλι, που είναι ο γιος του αφεντικού, ξετυλίγεται μία τραγωδία.

Το Άνθρωποι και ποντίκια είναι μια σκληρή μα και βαθιά ανθρώπινη ιστορία διαψευσμένων ονείρων. Από το 1937 που εκδόθηκε, έχει παρουσιαστεί αρκετές φορές στο θέατρο, έχει διασκευαστεί για τον κινηματογράφο και την τηλεόραση και θεωρείται από τα αναμφισβήτητα αριστουργήματα της αμερικανικής λογοτεχνίας του 20ού αιώνα. 

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων 

27  Δεκεμβρίου 2019

Γιάννη Σκαρίμπα

Ο ΗΧΟΣ ΤΟΥ ΚΩΔΩΝΟΣ

Συμπαραγωγή με την ομάδα ΟΜΑΖ


Συντελεστές:                                                                                                                                                            

Σκηνοθεσία: Χάρης Πεχλιβανίδης                                                                                                                                            

Δραματουργία-Σκηνοθέτης β’: Μαριλένα Κατρανίδου

Πρωτότυπη Μουσική σύνθεση: Μίνως Μάτσας

Κίνηση: Κική Μπάκα

Σκηνικά: Ευαγγελία Θεριανού

Σχεδιασμός Φωτισμών: Νίκος Βλασόπουλος  

Πρόκειται για ένα  τρίπρακτο δράμα, αριστούργημα της νεοελληνικής δραματουργίας, και ένα από τα λιγοστά θεατρικά έργα του πιο αντισυμβατικού ποιητή και συγγραφέα. Το έργο είναι απαλλαγμένο από τα ρομαντικά στολίδια των παραδοσιακών έργων και αφορά σε μία ερωτική ιστορία που καταλήγει σε μία πραγματική έκρηξη αισθημάτων και ενστίκτων. Οι βαλτωμένες ανθρώπινες σχέσεις που κινούνται μονίμως ιδιοτελώς, το αιώνιο θέμα της απιστίας , η αναζήτηση της ευτυχίας , η κοινωνική θέση της γυναίκας, ο έρωτας και εν τέλει ο θάνατος αποδίδονται με όμορφο, κωμικό και ενίοτε δραματικό τόνο, θέτοντας ερωτήματα για το μέλλον της σημερινής κοινωνίας. Το αστικό θέατρο του Ίψεν, το θέατρο του παραλόγου του Ιονέσκο και η κωμωδία των παρεξηγήσεων συναντιούνται στον Ήχο του Κώδωνος (1942) του Γιάννη Σκαρίμπα.

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων

Απρίλιος 2020                                                                                                                                                                                                   

Παιδική Σκηνή 

Μενέλαου Λουντέμη

ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΜΕΤΡΑΕΙ Τ' ΑΣΤΡΑ

Συμπαραγωγή με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων


Συντελεστές:

Σκηνοθεσία: Μαίρη Ανδρέου                                                                                    

Θεατρική Διασκευή: Γιάννης Ρήγας  

Σκηνικά: Ευαγγελία Κιρκινέ Πρωτότυπη μουσική: Κλέων Αντωνίου                                                                         

Κίνηση: Κωνσταντίνα Λάλλου Βοηθός Σκηνοθέτη: Κατερίνα Μάγια Ανδριανού    

Φωτισμοί: Richard Antony Λούκας.

Τους ρόλους του έργου ερμηνεύουν οι ηθοποιοί:

Βάσω Ασίκογλου, Αλέξανδρος Ζαφειριάδης, Ευαγγελίνα Καριοφύλλη, Σοφία Μπλέτσου, Μιχάλης Παπαδημητρίου, Χρήστος Τσιώτας.

Η ιστορία:

Ένα ορφανό, χαρισματικό αγόρι, ο Μέλιος, διψάει για μόρφωση. Η λαχτάρα του για μάθηση, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει,  του δίνει ώθηση και φτερά. Φως, στήριγμα και οδηγός του σε αυτή την διαδρομή είναι ο δάσκαλός του, ο οποίος τον βοηθάει να φύγει απ’ το χωριό και να συνεχίσει τις σπουδές του στην πόλη. Αγωνίζεται να ξεπεράσει κάθε εμπόδιο, ζει μια μεγάλη περιπέτεια και παίρνει δύναμη από τα γράμματα, τη γνώση και τα βιβλία . Στα δύσκολα βήματα του, συναντά καλούς φίλους, αλλά και σκληρούς ανθρώπους. Και παλεύει να φτάσει ψηλά στ’ άστρα. Γνωρίζει την προδοσία και τη φιλία, το μίσος και την τρυφερότητα, δοκιμάζεται και αδικείται, αγαπά και αγαπιέται, υποστηρίζει με πάθος την ειλικρίνεια και την αλήθεια, παλεύει με θάρρος ενάντια στην αδικία. Το ταξίδι του αυτό προς την ενηλικίωση, που κυλά όπως το μεγάλο ποτάμι της πολιτείας του, άλλοτε με ορμή και άλλοτε γαλήνια, άλλοτε με πίκρες και άλλοτε με χαρές, θα τον σημαδέψει για πάντα. 

Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά έργα του Μενέλαου Λουντέμη και μαζί με τα μυθιστορήματα «Συννεφιάζει», «Αγέλαστη Άνοιξη» και «Κάτω απ’ τα κάστρα της Ελπίδας» αποτελούν μια τετραλογία που μιλάει για την ζωή και τις αντίξοες συνθήκες ενός προσφυγόπουλου από την Κωνσταντινούπολη του Μέλιου Καδρά. Είναι ένα έργο ύμνος για το βιβλίο το σχολείο και τον δάσκαλο.  Ο Μέλιος προσφέρει στον Λουντέμη την ευκαιρία να αναπλάσει ένα κοινωνικό μωσαϊκό με το οποίο έχει εξοικειωθεί από καιρό, τους αστούς και τους μεροκαματιάρηδες της επαρχίας, τα βλάχικα κονάκια, τους αλήτες του σχολείου και τους γύφτους. Το παιδί που μετράει τ’ άστρα κάνει παρέα με όλους. Εντυπωσιάζει τους ευυπόληπτους πολίτες και τους δασκάλους του, μαθαίνει γράμματα στους αγράμματους, ανακηρύσσεται σε αρχηγό της σχολικής « συμμορίας» διαποτίζοντας με το ευεργετικό του πνεύμα τα μέλη της.

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων 

Από 7 Ιανουαρίου 2020

Άρμα Θέσπιδος

Σπυρίδωνος Περεσιάδη

Η ΓΚΟΛΦΩ

Συντελεστές:

Σκηνοθεσία –Δραματουργική επεξεργασία: Χρήστος Στρέπκος

Σκηνικά Κοστούμια Κωνσταντίνος Ζαμάνης 

Σχεδιασμός Φωτισμών: Νίκος Σωτηρόπουλος

Χορογραφία Μαριμίλλη Ασημακοπούλου 

Παίζουν οι ηθοποιοί: 

Βασίλης Κόκκαλης, Έφη Κιτσαντά, Βασίλης Τσόρλαλης, Γιάννης Τσάκωνας , Μαρία Χρυσανθακοπούλου.

Πρόκειται για το κλασικό αριστούργημα της ελληνικής λογοτεχνίας του Σπυρίδωνα Περεσιάδη που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Θέατρο «Παράδεισος» από τον   θίασο «Πρόοδος» του Δημήτριου Κοτοπούλη, στις  10 Αυγούστου 1894.

Η Γκόλφω και ο Τάσος, δύο νέα ερωτευμένα παιδιά αποφασίζουν να παντρευτούν παίρνοντας την ευχή των γονιών τους. Ωστόσο το πρόσωπα του περιβάλλοντός τους εκφράζουν τις ενστάσεις τους και προσπαθούν να τους χωρίσουν. Η Γκόλφω πλήρως αφοσιωμένη στον αγαπημένο της αρνείται πεισματικά τις προτάσεις του πλούσιου Κίτσου που θέλει να την κάνει γυναίκα του. Αντίθετα, παρά τους αρχικούς ενδοιασμούς του, o Τάσος δέχεται να παντρευτεί την Σταυρούλα, την κόρη του τσέλιγκα Ζήση που θα του εξασφάλιζε οικονομική άνεση. Η Γκόλφω νιώθοντας προδομένη αποφασίζει να βάλει τέλος στη ζωή της, αφού πρώτα συναντήσει το ζευγάρι και με μεγαλοψυχία τους δώσει τις ευχές της. Ο Τάσος συγκινημένος από την στάση της Γκόλφως αποφασίζει να γυρίσει στην πρώτη και μοναδική του αγάπη. Είναι όμως αργά. Η προδοσία του τιμωρείται, γιατί «όποιος προδίνει την αγάπη, μπορεί να προδώσει τα πάντα.» 

Σκηνοθετικό Σημείωμα

Δυο νέοι, ερωτευμένοι και αθώοι, αντιμετωπίζουν ένα κόσμο συμφερόντων και συμβιβασμών. Ο έρωτας της Γκόλφως βασίζεται στην άδολη αγάπη και στον όρκο της αιώνιας πίστης. Απέναντι βρίσκονται οι περιουσίες, οι άρχοντες, τα προξενιά, η φτώχια και όλος ο «ενήλικος» κόσμος  των «πλούσιων και φτωχών». Η Γκόλφω και ο Τάσος είναι δυο παιδιά που δε ζήτησαν την άδεια από τους «μεγάλους» της ζωής και έκαναν αυτό που τους όρισε η καρδιά τους. Η κοινωνία όμως διαφωνεί: Όχι με την καρδιά αλλά με το συμφέρον πρέπει να γίνονται οι γάμοι. Παρά το τραγικό τους τέλος, ο  έρωτας τους δικαιώνεται, γιατί ούτε ο κόσμος ούτε ο θάνατος τους εμποδίζει να σμίξουν πάλι μαζί. Υπάρχει κάτι αισιόδοξο στο να πιστεύεις σε μια αγάπη που την υπερασπίζεσαι μέχρι θανάτου, αυτό προσπάθησε να φωτίσει η σκηνοθεσία μου σε αυτό το σπουδαίο ελληνικό έργο του Σπυρίδωνος Περεσιάδη.

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων

20 Ιανουαρίου 2020

Όπερα

Τζιουζέπε Βέρντι

Ο ΧΟΡΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΜΦΙΕΣΜΕΝΩΝ


Ο Χορός Μεταμφιεσμένων (ιταλ.: Un ballo in maschera) 

Όπερα σε τρεις πράξεις του Τζουζέπε Βέρντι  

Λιμπρέτο του Αντόνιο Σόμα

Πρώτη παρουσίαση Θέατρο Απόλλων  της Ρώμης, στις 17 Φεβρουαρίου 1859. 

Πρώτη παρουσίαση στην Ελλάδα , Θέατρο Απόλλων της Πάτρας, 18 Φεβρουαρίου 1872.

Η πιο πολιτική όπερα του Βέρντι που στηρίζεται σε αληθινά γεγονότα.

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων 

Μάρτιος 2020

Performace/Φεστιβάλ

Σύγχρονοι Έλληνες δημιουργοί


HOME-MADE MoVe Patras

Curator: Γιάννης Αντωνίου

Συμμετέχουν οι καλλιτέχνες: Γιάννης Μανταφούνης, Τατιάνα Λοβέρδου, Γιάννης Αντωνίου/KUNST-STOFF Productions, Τίμος Ζέχας, Αναστασία Μπρουζιώτη & Σταύρος Αποστολάτος/almalibre.co, Στέφανος Μπιζάς

Γιάννης Μανταφούνης FADED

Τατιάνα Λοβέρδου-Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Re-flection#2-Γιάννης Αντωνίου KUNST-STOFF Productions

Σόλο 1-Τίμος Ζέχας-1979 Loss and life

Αναστασία Μπρουζιώτη & Σταύρος Αποστολάτος/Infinity Room Dear/Almalibre.co.

Δημοτικό Θέατρο Απόλλων

Μάρτιος 2020

ΠΑΤΡΑ

Η Πόλη των εργοστασίων, των Ρεμπέτικων και του Καραγκιόζη


Ένα θέαμα που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί «Πολιτιστική κιβωτός μιας Πόλης».

Από τις αρχές του Ελεύθερου Ελληνικού κράτους, η Πάτρα είναι μια πόλη ταξικών ανισοτήτων. Από την μια πλευρά, πλούσιοι αστοί με ανοιχτούς ορίζοντες στην Ευρώπη μια και το λιμάνι της πόλης είναι η πρώτη Ελληνική πύλη προς την Δύση. Το εξαγωγικό εμπόριο της σταφίδας τους δίνει τις δυνατότητες να επιστρέφουν με εμπειρίες από τον δυτικό πολιτισμό που εγκαθιστούν στην πόλη. Νεοκλασικά κτίρια σχεδιασμένα από ξένους αρχιτέκτονες, παραστάσεις όπερας από Ιταλικούς θιάσους, ακριβά ρούχα, λογοτεχνικές αναφορές που ταξιδεύουν μέσα από τις κουβέντες τους. Από την άλλη πλευρά, αγρότες που καλλιεργούν την σταφίδα, εργάτες των εργοστασίων, πρόσφυγες από την Μικρά Ασία, εσωτερικοί μετανάστες από την Αχαϊκή ενδοχώρα αλλά και το Μεσολόγγι και το Αγρίνιο, Ιταλοί ιδιοκτήτες μικρών εκταρίων, ναυτικοί που ξημεροβραδιάζονται στα κουτούκια του λιμανιού, άνεργοι. Μέσα σ’ αυτόν τον ανθρώπινο πολτό αναπτύσσονται δυο δρόμοι πολιτιστικής έκφρασης. Τα ρεμπέτικα που ταξιδεύουν από την Μικρά Ασία και βρίσκουν την θέση τους μέσα στις τάξεις των εργατών και των ανέργων και ο καραγκιόζης που αν και προερχόμενος από την μακρινή Ανατολή στην Πάτρα, χάρη στη δεξιότητα κάποιων προικισμένων καλλιτεχνών αποκτά μια ιδιαίτερη παράδοση, αυτή του Πατρινού Καραγκιόζη. Παράλληλα, οι αστοί γιορτάζουν το καρναβάλι με τα Μπουρμπούλια και η εργατική τάξη με τις Μπούλες.

Δυο κόσμοι που ανάμεσά τους κυριαρχεί το χάος.

Η παράσταση θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο του έργου NeTT που έχει ενταχθεί και χρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Εδαφικής Συνεργασίας Ελλάδα – Ιταλία 2014 -2020

Θέατρο ΜΠΑΡΡΥ

Παραστάσεις πάνω στις ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ- (Δημοτικά Τραγούδια) 

Συμπαραγωγή με Πατρινές Θεατρικές ομάδες και Πατρινούς Λογοτέχνες

Στις Σταφιδαποθήκες Μπάρρυ θα πραγματοποιηθούν παραστάσεις πάνω σε Παραλογές, μια ιδιαίτερη κατηγορία δημοτικών τραγουδιών με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά όπως ο αφηγηματικός τους χαρακτήρας και η ανάπτυξη ενός μύθου. Οι συγκεκριμένες παραστάσεις θα είναι συμπαραγωγή με πατρινές θεατρικές ομάδες και τη συμμετοχή Πατρινών λογοτεχνών.

Θεατρτικός Χώρος Μπάρρυ

Απρίλιος 2010

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ


Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Πάτρας εδραιώνει την παρουσία της Δραματικής Σχολής στην πόλη μας με Διευθυντή τον σκηνοθέτη Περικλή Μουστάκη. 

Διδάσκουν υποκριτική ο Περικλής Μουστάκης, ο Νίκος Γιαλελής, ο Δημήτρης Ήμελλος, ο Γιώργος Ζαμπουλάκης, ο Δημήτρης Καραντζάς και ο Θάνος Παπακωνσταντίνου.

Αγωγή Προφορικού Λόγου η Παρθενόπη Μπουζούρη. Μουσική η Κωνσταντίνα Μάντζαρη και η  Σαβίνα Γιαννάτου    

Κίνηση – Χορός ο Edy Lame , η  Όλγα Σπυράκη και ο  Χρήστος Γιαννόπουλος.

Δραματολογία ο  Δημήτρης Σιούτης. Ιστορία Θεάτρου και Ν. Λογοτεχνίας ο  Παναγιώτης Σκούρας. Ιστορία και Πρακτική Κινηματογράφου ο Παναγιώτης Φαφούτης και Σκηνογραφία- Ενδυματολογία ο  Κέννυ Μακ Λέλλαν

Το θέατρο συνεχίζει την εκπαιδευτική του δραστηριότητα με το Θεατρικό Εργαστήρι με υπεύθυνη την Γιούλη Δούβου. Συνεργάζεται με πολιτιστικούς φορείς  αλλά και με  δομές του Δήμου Πατρέων όπως το ΚΟΜΑΙΘΩ ,τα ΚΑΠΗ και το Εκπαιδευτικό Πάρκο, καθώς και με το Κέντρο Ψυχικής Υγείας του Γ.Ν. «Άγιος Ανδρέας»

Το Θέατρο συνεχίζει την καλλιτεχνική και εκπαιδευτική του διαδικασία θέτοντας υψηλότερους στόχους και δίνει την ευκαιρία σε όλους τους πολίτες με την πολιτική του χαμηλού εισιτηρίου να παρακολουθήσουν τις παραστάσεις του.