Πολλές επιχειρήσεις ποντάροντας πλέον στην Black Friday, επιχειρούν να «καλύψουν» με προφορές και τη χρονική περίοδο από το τέλος των φθινοπωρινών εκπτώσεων μέχρι την 29η Νοεμβρίου.

Ένας στους δύο καταστηματάρχες, σύμφωνα με έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών, δήλωσε πως ο τζίρος των φθινοπωρινών εκπτώσεων του 2019 ήταν χειρότερος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του 2018, ενώ μόλις 1 στις 5 επιχειρήσεις κατέγραψε καλύτερο τζίρο. Σε συντριπτικό ποσοστό 93,4%, οι έμποροι μάλιστα δηλώνουν ότι θέλουν να καταργηθεί ο θεσμός των ενδιάμεσων εκπτώσεων.

Οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις έληξαν την Παρασκευή.

Η προωθητική ενέργεια της «Black Friday» θα διεξαχθεί στις 29 Νοεμβρίου ενώ η «Cyber Monday» στις 2 Δεκεμβρίου.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία:

-Η αιχμή της αγοραστικής δραστηριότητας πραγματοποιείται τα μεσάνυχτα και 2-3 μ.μ.

-Κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής ένας Έλληνας αγοράζει 4 προϊόντα.

-Οι Έλληνες σχεδιάζουν να ξοδέψουν περίπου 242 ευρώ ανά άτομο σε διαδικτυακά και φυσικά καταστήματα.