Κομβόι από την Πάτρα ανεβαίνει την Τετάρτη στην Αθήνα για τη συνάντηση που θα έχει ο Κώστας Πελετίδης με τον υπουργό Υποδομών, Κώστα Καραμανλή.

Η δημοτική αρχή θέλει η συνάντηση αυτή να μην έχει έναν τυπικό χαρακτήρα μιας κλειστής πολιτικής συζήτησης που θα αφορά δύο σημαντικά θέματα της περιοχής, αλλά να δοθεί η αίσθηση ότι τα όσα θα ακουστούν, θα αποτελούν τη φωνή της πόλης και όχι απλώς ενός φορέα της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με τη συλλογιστική της, θεωρεί ότι θα ασκηθούν πιο έντονες πιέσεις στα στελέχη του υπουργείου και θα τους δοθεί η δυνατότητα ότι να καταλάβουν ότι η πόλη στα δύο αυτά κρίσιμα ζητήματα που θα συζητηθούν, η υπόγεια χάραξη και η κατασκευή της Πατρών - Πύργου, είναι ενωμένη. 

Άλλωστε, ειδικότερα για το ζήτημα του τρένου, υπάρχει η σχετική ομόφωνη απόφαση του δημοτικού συμβουλίου της Πάτρας που τονίζει ότι θέλει την υπόγεια χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής. Πρόσκληση για τη συνάντηση αυτή έχει δοθεί έτσι, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο τύπου του δημάρχου Ανδρέα Αντωνόπουλο, σε όλες τις δημοτικής παρατάξεις για να παρευρεθούν.

Η απάντηση που πήρε η δημοτική αρχή από τις παρατάξεις της αντιπολίτευσης είναι ότι θα δώσουν το παρών και θα στείλουν εκπροσώπους ή και τους επικεφαλής τους. Πέρα από τις παρατάξεις του δημοτικού συμβουλίου πρόσκληση για τη συνάντηση έχει δοθεί σε αρμόδιους επιστημονικούς φορείς, όπως το ΤΕΕ Δυτικής Ελλάδος (που έχει τονίσει ότι η υπόγεια χάραξη είναι εφικτή), σε συλλόγους του αρκτικού διαμερίσματος που από την αρχή έχουν εναντιωθεί στην επιφανειακή χάραξη, ακόμα και σε επαγγελματικούς συλλόγους που το έργο τους αφορά άμεσα ή και έμμεσα. 

Παρών στη συνάντηση αυτή αναμένεται να δώσουν και οι αρμόδιοι αντιδήμαρχοι της δημοτικής αρχής ο Χρήστος Κορδάς, αλλά και ο Μιχάλης Αναστασίου. Πρόκειται για μία κρίσιμη συνάντηση που έγινε αποδεκτή από τον υπουργό κ. Καραμανλή, μετά την εισήγηση του Κώστα Πελετίδη στο δημοτικό συμβούλιο, ζητώντας από το υπουργείο ενημέρωση για αυτά τα δύο σημαντικά ζητήματα. 

Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Καραμανλής έχει εμφανιστεί κάθετος για τον σχεδιασμό που είχε οριστεί για την έλευση του τρένου, τονίζοντας ότι η πλήρη υπογειοποίηση της γραμμής από το Ρίο έως και το νέο λιμάνι, είναι κάτι που δεν γίνεται.