Τον δρόμο των κινητοποιήσεων είναι αποφασισμένοι να πάρουν οι φοιτητές της σχολής του Παιδαγωγικού και της Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών, μετά από σχετική απόφαση που πάρθηκε στην Γενική Συνέλευση του συλλόγου τους.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρει ανακοίνωση: "Με την έναρξη της ακαδημαϊκής χρονιάς ήρθαμε αντιμέτωποι με μια πρωτόγνωρη κατάσταση στο τμήμα που προέκυψε μετά τη συγχώνευση δυο τμημάτων με τελείως διαφορετικά επιστημονικά αντικείμενα, αυτό του Παιδαγωγικού Δημοτικής Εκπαίδευσης και αυτό της Κοινωνικής Εργασίας. 

Η συγχώνευση οδηγεί στην υποβάθμιση των σπουδών μας αλλά και των εργασιακών μας δικαιωμάτων και για τις δύο κατευθύνσεις της σχολής αφού:

· Οι κτηριακές υποδομές δεν επαρκούν, χαρακτηριστικό παράδειγμα ότι οι 260 φοιτητές του Α΄ έτους δεν χωρούν σε αμφιθέατρο. Ακόμα οι εγκαταστάσεις των εργαστηρίων των κοινωνικών λειτουργών παρέμειναν στα ΤΕΙ, έτσι θα μετακινούνται φοιτητές της κατεύθυνσης της κοινωνικής εργασίας από ΑΕΙ σε ΤΕΙ, ενώ δεν ξέρουμε αν επαρκούν για όσους φοιτητές θα επιλέξουν τη κατεύθυνση

· Οι εργαστηριακές πρακτικές των Κοινωνικών Λειτουργών που ξεκίναγαν από το 2ο κιόλας έτος, πλέον θα γίνονται μόνο στο 4ο! Για τους δασκάλους κόπηκαν τα βοηθητικά εργαστήρια της νεοελληνικής γλώσσας!

· Το διδακτικό προσωπικό είναι ανεπαρκές (δεν υπάρχουν μέντορες να επιβλέπουν και να βοηθούν τους δασκάλους στις πρακτικές), καθηγητές συνταξιοδοτούνται και δεν γίνονται νέες προσλήψεις (φέτος αποχώρησαν 2 καθηγητές εικαστικών από το πρώην ΠΤΔΕ και από ότι φαίνεται η διδασκαλία εικαστικών τεχνών εξαφανίστηκε και από τα προγράμματα σπουδών των μελλοντικών δασκάλων), και ταυτόχρονα άλλες ελλείψεις διαιωνίζονται π.χ. η έλλειψη διδακτικής της ιστορίας.

· Κανείς δε μας εξασφαλίζει ότι θα έχουν οι απόφοιτοι του τμήματος τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους δασκάλους και τους κοινωνικούς λειτουργούς άλλων τμημάτων.

Η συγχώνευση είναι απόφαση της πρώην κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, όπου με συνεχιστή αυτή της ΝΔ και τη σφραγίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, χτυπώντας τα δικαιώματα μας στην μόρφωση και την δουλεία, ικανοποιεί για ακόμα μια φορά τα αιτήματα των επιχειρηματικών ομίλων στην ανώτατη εκπαίδευση.

Με τη συγχώνευση δύο άσχετων αντικειμένων μας εκπαιδεύουν στο να γνωρίζουμε ‘’λίγο από όλα’’, να βγαίνουμε μισοκαταρτισμένοι επιστήμονες, έτσι που αργότερα να είμαστε ένα ευέλικτο και φθηνό εργαλείο, και όχι ολοκληρωμένοι εκπαιδευτικοί ή κοινωνικοί λειτουργοί, ώστε να μας αξιοποιούν όποτε και όπου έχουν αυτοί ανάγκη με γνώμονα το κέρδος και όχι με γνώμονα τις ανάγκες των παιδιών (π.χ. τους κοινωνικούς λειτουργούς με 6μηνες συμβάσεις σε Μ.Κ.Ο. σε καταυλισμούς προσφύγων και όχι με το μόνιμο διορισμό μας σε σχολεία για να εντάξουμε αυτά τα παιδιά στο κοινωνικό σύνολο). 

Και όταν πια ‘’καλύψουμε’’ την ανάγκη τους, να μας στέλνουν να καλύψουμε τα κενά που μας άφησε το Δημόσιο Πανεπιστήμιο, πληρώνοντας πανάκριβα μεταπτυχιακά και πιστοποιήσεις σε ένα διαρκές κυνήγι πιστοποιητικών! Εργαζόμενους πολλών ταχυτήτων με διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα. Δεν θα μας εκπλήξει επίσης και το γεγονός σε λίγα χρόνια ένα πρόσωπο να εκτελεί και χρέη δασκάλου και χρέη κοινωνικού λειτουργού σε ένα σχολείο, αφού θα ξέρει ‘’λίγο από όλα’’ και ‘’θα κοστίζει και λιγότερο’’!

Η Κυβέρνηση της ΝΔ παίρνει τη σκυτάλη από το ΣΥΡΙΖΑ και με την ‘Επιστολή Κεραμέως’ συνεχίζει να σαρώνει κάθε δικαίωμα που έιχε μείνει όρθιο!

v Πολλαπλασιάζει τα προπτυχιακά ξενόγλωσσα προγράμματα με δίδακτρα, αυξάνει τα μεταπτυχιακά επί πληρωμή, ξεπουλάει ότι έχει απομείνει από τη φοιτητική μέριμνα.

v Συνδέει την αξιολόγηση των τμημάτων με την χρηματοδότηση τους. Τα κριτήρια της αξιολόγησης βέβαια καμία σχέση δεν έχουν με την ποιότητα των σπουδών μας αφού τα τελευταία χρόνια τα ελληνικά πανεπιστήμια ανεβαίνουν στις αξιολογήσεις την ίδια ώρα που πολλές σχολές δεν έχουν ούτε αίθουσες.

v Κλείνει σε ακόμα περισσότερους φοιτητές το δρόμο προς τη μόρφωση, ενισχύοντας τους ταξικούς φραγμούς με τη διαγραφή των «ν+2» φοιτητών. Ακόμα προωθεί τη μείωση των μετεγγραφέντων, των εισακτέων, την εισαγωγή βάσης του 10, γιατί οι φοιτητές θεωρούνται κόστος για το Πανεπιστήμιο! Έτσι ετοιμάζει την πελατεία για τα ιδιωτικά κολέγια που εξισώνει πλήρως με τα δημόσια ΑΕΙ.

Απάντηση σε όλα αυτά είναι η συλλογική διεκδίκηση των φοιτητών για μόρφωση και δουλειά με δικαιώματα. Απέναντι στη κυβέρνηση την ΕΕ τα επιχειρηματικά συμφέροντα . Αυτόν τον αγώνα μας φοβούνται και γι’αυτό κατάργησαν το Άσυλο!

Το άσυλο προστατεύει το δικαίωμα μας στη συλλογική και οργανωμένη διεκδίκηση! Δε χαρίστηκε από κανέναν αλλά κατακτήθηκε με σκληρούς και αιματηρούς αγώνες από τους φοιτητές, το εργατικό-λαϊκό κίνημα!

Δίνουμε απάντηση στη συκοφάντηση και την κατάργηση του Ασύλου!. 

Διεκδικούμε: 
1. Κανένας φοιτητής να μην μείνει έξω από το αμφιθέατρο! Να εξασφαλιστεί άμεσα αμφιθέατρο στην πρυτανεία μέχρι να φτιαχτεί μεγαλύτερο στη σχολή

2.Ολοκληρωμένο πρόγραμμα σπουδών με όλες τις απαραίτητες διδακτικές και παιδαγωγικές μεθόδους. Μάθημα διδακτικής της ιστορίας, της γεωγραφίας και των εικαστικών τεχνών στην παιδαγωγική κατεύθυνση.Να μην κοπεί το εργαστήριο των μαθηματικών και το φροντιστήριο της νεοελληνικής γλώσσας . Να μην κοπεί κανένα εργαστήριο από τη κατεύθυνση της κοινωνικής εργασίας

3. Να εξασφαλιστούν τα επαγγελματικά δικαιώματα τόσο των δασκάλων όσο και των κοινωνικών λειτουργών.

4. Δωρεάν μεταφορά από και προς το ΤΕΙ!

5. Να πάρουν όλοι οι φοιτητές άμεσα τις μετεγγραφές τους! Να μην χαθεί κανένα εξάμηνο!

7.Πρακτικές επι πληρωμή! Το τμήμα να μας παρέχει τα αναλώσιμα για τις πρακτικές μας! Κανένας φοιτητής να μη συμβιβάζετε με την απλήρωτη εργασία.
8.Ένα ενιαίο πτυχίο για όλους! Το πτυχίο να αποτελεί τη μοναδική προϋπόθεση για το διορισμό μας!

Καλούμε: 

1. Σε φοιτητικό συλλαλητήριο στις 31/10 μαζί με τους άλλους φοιτητικούς συλλόγους ενάντια στην επιστολή Κεραμέως και την υποβάθμιση των σπουδών μας. 

2. Σε κινητοποίηση στον πρόεδρο του τμήματος, στο επόμενο τμήμα και σύγκλητο της Πρυτανείας για να μεταφέρουμε τα αιτήματα μας. 

3. Σε συντονισμό με τους υπόλοιπους Φ.Σ. για τα οξυμένα των σίτισης, στέγασης, μετακίνησης και συντονιστικού μετεγγραφέντων. 

4. Στήριξη του Λαϊκού Φροντιστηρίου του Δήμου Πατρέων ως αυριανοί εκπαιδευτικοί. 

5. Αντιφασιστική δράση στη σχολή με εκθέσεις και καλλιτεχνικά δρώμενα μπροστά στην 28η Οκτωβρίου. 

6. 17/10 συμμετοχή στα συλλαλητήρια απέναντι στο αναπτυξιακό πολυνομοσχέδιο. 

7. 2/11 συμμετοχή στο μαθητικό συλλαλητήριο για στήριξη και συμπαράσταση ως αυριανοί εκπαιδευτικοί".