Κάτι παραπάνω από γερασμένο είναι το σύστημα των φαναριών στην Πάτρα, με αποτέλεσμα με την πρώτη βροχή να χαλούν και να σβήνουν.

Το βράδυ της Τρίτης για ακόμα μία φορά τα φανάρια στη διασταύρωση της Γούναρη με την Κανακάρη ήταν εκτός λειτουργίας και οι τεχνικοί προσπαθούσαν να τα διορθώσουν. Είχαν προηγηθεί βλάβες και σε άλλους φωτεινούς σηματοδότες που βρίσκονται σε κομβικά σημεία της Πάτρας. 

Την Τετάρτη το πρωί το πρόβλημα δεν είχε λυθεί. Τα φανάρια στην λεωφόρο της Γούναρη και πιο συγκεκριμένα στην Κανακάρη και στην Κορίνθου δεν λειτουργούσαν.

Είναι η πέμπτη συνεχόμενη μέρα που το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι είναι άμεση ανάγκη να προχωρήσει το πρόγραμμα του έργου για την αντικατάσταση του πεπαλαιωμένου δικτύου των φωτεινών σηματοδοτών, με τα έξυπνα φανάρια.

Το πρόγραμμα αυτό είχε ψηφιστεί κατά τη θητεία της προηγούμενης περιφερειακής αρχής, μετά από την απόφαση διενέργειας διεθνούς διαγωνισμού για την ασφάλεια των μετακινήσεων. 

Αφορούσε 12 πόλεις της Δυτικής Ελλάδας και παρεμβάσεις σε 185 κομβικά σημεία. Η απόφαση είχε ληφθεί από την Οικονομική Επιτροπή της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και αφορούσε φωτεινούς σηματοδότες σε: Πάτρα, Μεσολόγγι, Αίγιο, Ακράτα, Αντίρριο, Ανδραβίδα, Πύργο, Ζαχάρω, Αγρίνιο, Αμαλιάδα, Γαστούνη και Βόνιτσα.

Η προϋπολογισθείσα δαπάνη ανερχόταν στο ποσό των 1.815.000,00 € που είχε ενταχθεί στο συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και στο Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης του ΕΠ Δυτική Ελλάδα 2014-2020.

Το νέο σύστημα θα αποτελείται από υπολογιστή/ές κυκλοφορίας με τα παρελκόμενά τους, ρυθμιστές κυκλοφορίας και εξοπλισμό διασύνδεσης μεταξύ τους, ενώ θα υπάρχουν 250 ρυθμιστές κυκλοφορίας, οι οποίοι θα συνδεθούν είτε ενσύρματα είτε ασύρματα με το νέο Κέντρο Φωτεινής Σηματοδότησης.

Πλέον το έργο είναι υποχρεωμένη να το τρέξει η νέα περιφερειακή αρχή, σε μία πόλη, όπως η Πάτρα, που το έχει απόλυτη ανάγκη, αφού τα φανάρια χρειάζονται άμεση αντικατάσταση και οι οδηγοί, αλλά και οι πεζοί ανά πάσα στιγμή κινδυνεύουν, αφού εκτός των άλλων δεν υπάρχουν τροχονόμοι για να ρυθμίσουν την κυκλοφορία.