Δεν το βάζουν κάτω τα παιδιά της Δραματικής Σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και δείχνουν αποφασισμένα να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους, καλώντας τη δημοτική αρχή να πάρει θέση για το ζήτημα. 

Το θέμα έχει ξεκινήσει με αφορμή την αλλαγή του διευθυντή της Δραματικής Σχολής, Τσεζάρις Γκραουζίνις από τον Σωτήρη Χατζάκη. Οι σπουδαστές ζητούν να μάθουν τα κριτήρια της επιλογής του προσώπου του και γιατί δεν επιλέχτηκε ο προηγούμενος ο οποίος έχει αφήσει κατά κοινή ομολογία ένα σημαντικό έργο. 

Ωστόσο, σύμφωνα με τους σπουδαστές, αυτό είναι μόνο η αφορμή. Ή καλύτερα η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. Τα παιδιά της Δραματικής Σχολής μιλούν για μια συνεχής υποβάθμιση της σχολής τους από πλευράς δημοτικής αρχής, με έμμεσους και άμεσους τρόπους και αυτό που θέλουν να μάθουν είναι γιατί υπάρχει αυτή η στάση. 

Σε μία περίοδο, μάλιστα, που αρκετά παιδιά που έχουν βγει από την σχολή έχουν ξεκινήσει ήδη την καριέρα τους και πολλούς από αυτούς τους βλέπουμε στα θέατρα της Αθήνας ή και στα σήριαλ της τηλεόρασης. Η φήμη της Δραματικής Σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας έχει εξαπλωθεί και έχει φτάσει σε σημείο να μιλάει όλη η θεατρική Αθήνα. 

Είναι γνωστή σε όλους η αντίληψη που είχε αρχικά η δημοτική αρχή (πριν από μερικά χρόνια) για αυτή την σχολή, θεωρώντας την παρόμοια με την θεατρολογία και την σχολή Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών.

Αντίληψη που είχε εκθέσει την δημοτική αρχή για τις γνώσεις της σε ότι αφορά τα θέματα του θεάτρου και που ευτυχώς δεν έγινε πράξη, χάρη στην παρέμβαση ανθρώπων που γνωρίζουν το αντικείμενο.

Πλέον οι σπουδαστές είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν το όλο θέμα, ζητώντας παρέμβαση του Κώστα Πελετίδη και δεν αποκλείεται να κάνουν την εμφάνιση τους σε κάποιες από τις τρέχοντες συνεδριάσεις του δημοτικού συμβουλίου. 

Το πανό, εξάλλου, δίπλα στο κτίριο του Δημοτικού Θεάτρου Απόλλων, στην πλατεία Γεωργίου, που αναφέρεται με συμβολικό τρόπο στον Κρέοντα και στην Αντιγόνη, υπάρχει ακόμα και τα λέει όλα σε μία φράση.