Τα όσα είπε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης στην Πάτρα για την σιδηροδρομική γραμμή και την έλευση του τραίνου στην αχαϊκή πρωτεύουσα, θορύβησαν τους φορείς και την δημοτική αρχή. 

Στην ουσία ο κ. Καραγιάννης επιβεβαίωσε όσα λέγονται το τελευταίο διάστημα για την αλλαγή της στάσης που πρόκειται να τηρήσει η κυβέρνηση για ένα θέμα που η πόλη και ο δήμος έκανε αγώνα.

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών τόνισε ότι η κυβέρνηση είναι ανοικτή στις συζητήσεις για το θέμα της έλευσης του τραίνου, με βάση όμως τα όσα γίνονται και όχι αυτά που δεν γίνονται όπως είπε χαρακτηριστικά. 

Άφησε λοιπόν να εννοηθεί σαφέστατα ότι η έλευση του τραίνου, με την υπογειοποιημένη γραμμή, από το ύψος του Ρίου έως και τον αστικό ιστό της Πάτρας και από εκεί στο νέο λιμάνι, είναι μέσα σε αυτά που δεν γίνονται.

Παρόλο που υπάρχει συγκεκριμένη μελέτη από το ίδιο υπουργείο που προβλέπει την υπογειποίηση του έργου, έτσι ώστε να μην κοπεί η πόλη στα δύο μέσω της επιφανειακής χάραξης. 

Ένα αίτημα που είχαν καταφέρει να κερδίσουν από κοινού τόσο ο δήμος, όσο και οι κάτοικοι των βορείων προαστίων της Πάτρας που είχαν αντιδράσει έντονα με την επιφανειακή χάραξη του τρένου, έρχεται να τεθεί εκ νέου σε αμφιβολία, τη στιγμή που τουλάχιστον για το ένα του τμήμα (από το Ρίο έως τον Άγιο Διονύσιο) υπάρχει εξασφαλισμένη η χρηματοδότηση του και όλα έδειχναν ότι το έργο ήταν στις "ράγιες". 

Τα στελέχη της κυβέρνησης θα ισχυριστούν ότι τα χρήματα για την υπόγεια γραμμή είναι πολλά και ότι το έργο κινδυνεύει να χαθεί αν δεν βιαστούμε. Ωστόσο, από την πλευρά του ο δήμος, αλλά και οι κάτοικοι των περιοχών της βόρειας Πάτρας, είναι έτοιμοι, αν χρειαστεί, για νέες κινητοποιήσεις σε περίπτωση που δεν εφαρμοστούν αυτά που ήδη έχουν συμφωνηθεί από την απερχόμενη κυβέρνηση. 

Μένει να δούμε πώς θα αντιδράσουν οι υπόλοιποι φορείς Περιφέρεια, βουλευτές και φυσικά η ηγεσία της ΕΡΓΟΣΕ τα ηνία της οποίας τα έχει ένας έμπειρος Αχαιός πολιτικός, ο Κώστας Σπηλιόπουλος.