Στους δρόμους έχει βγει τις τελευταίες ώρες η τροχαία, προχωρώντας σε ελέγχους και κάνοντας περιπολίες στο κέντρο της αχαϊκής πρωτεύουσας δείχνοντας ότι είναι αποφασισμένη να βάλει ένας τέλος στην κυκλοφοριακή αναρχία και να βοηθήσει την πόλη στο να επιστρέψει στην κανονικότητα. 

Βέβαια αυτή η κανονικότητα για την περίπτωση της Πάτρας είναι χαμένη προ πολλού. Τα διπλοπαρκαρισμένα έχουν γίνει κανόνας για το κέντρο της Πάτρας, αλλά και για άλλους δρόμους, ειδικότερα τις ώρες της κυκλοφοριακής αιχμής. 

Η Αγίου Ανδρέου έχει μετατραπεί σε δρόμο της ταλαιπωρίας για τους οδηγούς της πόλης, με τα οχήματα να σχηματίζουν σε καθημερινή βάση "ουρές", ενώ το σκηνικό δεν είναι καλύτερο σε δρόμους όπως η Γούναρη, η Κορίνθου και η Μαιζώνος. 

Η παράνομη στάθμευση δίνει και παίρνει σε οδούς όπως η Κανακάρη και η Καραϊσκάκη, η Κανάρη έχουμε ξεχάσει πλέον ότι είναι πεζόδρομος, ενώ τα οχήματα όχι μόνο αράζουν, αλλά κάνουν βόλτες σε πεζόδρομους όπως στη Παντανάσσης, στη Τριών Ναυάρχων, ακόμα και στη Ρήγα Φεραίου. Οι εισόδους των πεζόδρομων και των πλατειών είναι μονίμως φραγμένες, ενώ πάνω στις πλατείες αράζουν μηχανάκια μικρού και μεγάλου κυβισμού. 

Σε γενικές γραμμές υπάρχει ένα χάος και τίποτα από το σχέδιο που είχε εκπονήσει η δημοτική αρχή, μαζί με την τροχαία, για την ανακούφιση του κυκλοφοριακού δεν εφαρμόζεται. Τα επαγγελματικά φορτηγά που σύμφωνα με το σχέδιο θα έπρεπε να μπαίνουν στο κέντρο της Πάτρας συγκεκριμένες ώρες, μπαίνουν για να ξεφορτώσουν και να κάνουν τις δουλειές τους τις ώρες της κυκλοφοριακής αιχμής. 

Οι ζώνες στάθμευσης στο ιστορικό κέντρο της Πάτρας που προέβλεπε το ίδιο σχέδιο έχουν σχεδόν ξεχαστεί, οι άνδρες της τροχαίας μέχρι τώρα δεν έκαναν τους απαραίτητους ελέγχους, ενώ και οι υπάλληλοι του δήμου το είχαν αμελήσει τους τελευταίους μήνες το όλο θέμα.


Η Μίνι Περιμετρική, τα δημοτικά πάρκινγκ και η... επιστροφή

Και όλα αυτά τι στιγμή που η Μίνι Περιμετρική, παρά τις αρχικές προβλέψεις και τις προσδοκίες των ειδικών, δεν έχει απαλύνει τόσο το κυκλοφοριακό, στον βαθμό, δηλαδή, που περίμενε η πόλη. 

Βλέπετε ο Πατρινός θέλει να μπει με το αμάξι του στην Πάτρα, ψάχνοντας με τις ώρες για να παρκάρει στις λιγοστές θέσεις που υπάρχουν στο κέντρο, ενώ την ίδια στιγμή τα δημοτικά πάρκινγκ στον Νότιο Πάρκο, στον Άγιο Διονύσιο και απέναντι από το νοσοκομείο του Αγίου Ανδρέα, είναι καθημερινά σχεδόν άδεια από οχήματα. 

Το γεγονός είναι ότι το κυκλοφοριακό από τη στιγμή που επιστρέψαμε όλοι μας στις βάσεις, μετά το καλοκαίρι, έχει φτάσει στο μηδέν. Είναι αρκετοί οι έλεγχοι από τους άνδρες της τροχαίας τη στιγμή που το ολοκληρωμένο σχέδιο που υπάρχει έχει πάψει να εφαρμόζεται και ισχύει μόνο τυπικά;

Και εφόσον δεν εφαρμόζεται, άρα δεν είναι αποτελεσματικό, θα εκπονηθεί κάποιο νέο από τους αρμόδιους φορείς; Ή θα μείνουμε στις κλήσεις, στα χαρτάκια και στις περιπολίες; Ερωτήματα που θα πρέπει μέσα στο επόμενο διάστημα να απαντηθούν.