Το ενδιαφέρον ενός από τους μεγαλύτερους κατασκευαστικούς (και όχι μόνο) ομίλους της Ινδίας, της GMR, κινεί το ενδεχόμενο ιδιωτικοποίησης των 23 υπόλοιπων Περιφερειακών Αεροδρομίων. Σύμφωνα με όσα ανέφεραν πηγές της εταιρείας στο ypodomes.com, είναι υπαρκτό το ενδιαφέρον τους και αναμένουν τα έγγραφα προκειμένου να οριστικοποιήσουν ή όχι τη συμμετοχή τους.

Πρόκειται για τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Ιωαννίνων, Κοζάνης, Καστοριάς, Νέας Αγχιάλου, Καλαμάτας, Άραξου, Λήμνου, Χίου, Ικαρίας, Σκύρου, Μήλου, Νάξου, Πάρου, Σύρου, Καλύμνου, Αστυπάλαιας, Σητείας, Λέρου, Κάσου, Καρπάθου, Κυθήρων και Καστελόριζου.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του ypodomes, πριν από περίπου ένα μήνα, αντιπροσωπεία της GMR επισκέφθηκε τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Εκεί, του εκδήλωσαν το ενδιαφέρον του Ινδικού Ομίλου για συμμετοχή σε ένα πιθανό διαγωνισμό. Αυτό είναι άλλωστε ένα σημαντικό μήνυμα για την προσέλκυση επενδύσεων στη χώρα από νέες, ανερχόμενες αγορές, όπως αυτή της Ινδίας.

Να θυμίσουμε πως η GMR σε κοινοπραξία με έναν από τους κορυφαίους τεχνικούς ομίλους της χώρας, ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ, έχουν αποκτήσει μετά από διεθνή διαγωνισμό, το έργο-παραχώρηση για την κατασκευή και εκμετάλλευση του Νέου Αεροδρομίου στο Καστέλι Ηρακλείου, στο οποίο οι Ινδοί θα είναι οι operators. Επίσης από κοινού κατέβηκαν και σε αντίστοιχο διαγωνισμό για το Αεροδρόμιο Βελιγραδίου στο οποίο τελικά επικράτησε η VINCI.