Γεράσιμος Γεννατάς ήταν αποκαλυπτικός και ειλικρινής με τον συλλογισμό του να μας εκπλήσσει.

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την Αθήνα και όσα τον ενοχλούν σε αυτήν, ενώ παράλληλα δεν δίστασε να αναφερθεί στην πορεία του και αν περίμενε να τον «αντέξει» η σκηνή.

Κοιτώντας πίσωφανταζόσουν ότι θα σε αντέξει τόσα χρόνια η σκηνή;

Για να πω την αλήθεια, δεν ήταν ποτέ αυτό το ζητούμενο μου. Τις περισσότερες φορές, όταν είσαι μέσα σε μια συνθήκη, δεν σε ενδιαφέ­ρει τόσο πολύ αυτή καθαυτή η συνθήκη, όσο η λειτουργία σου μέσα σ' αυτήν. Ανέκαθεν κοιτούσα τον «ενε­στώτα χρόνο». Πάντως, για να απα­ντήσω ολοκληρωμένα στην ερώτηση σου, όχι, δεν το περίμενα. Χαίρομαι που συμβαίνει όμως, γιατί κάτι δείχνει αυτό για μένα. Αν θέλεις, τονίζει τη μα­ταιοδοξία και τον εγωισμό μου. Ένα από τα ζητούμενα σε οτιδήποτε κάνεις είναι να υπάρχει ένας δρόμος, μια πορεία. Από εκεί και πέρα, θεωρώ ότι ήμουν από τους τυχε­ρούς, συμμετείχα σε δουλειές όπου γνώρισα αξι­όλογους ανθρώπους.

Επίσης, οτιδήποτε έκανα και φλέρταρε με το εμπορικό -γιατί η τηλεόραση είναι μόνο εμπορικό Μέσο- προσπάθησα να το φέρω εις πέρας με όσον το δυνατόν πιο καλλιτεχνικούς και δημιουργικούς όρους. Δεν θεωρώ ότι οι ηθοποιοί εί­μαστε απλοί διασκεδαστές των υπολοίπων ή «χορατατζήδες». Αντιλαμβανόμαστε με έναν τρόπο τη ζωή, τη δική μας και όλων, και προ­σπαθούμε αυτή την αντίληψη να τη μοιραστούμε με τους συνανθρώπους μας. Οφείλουμε να πούμε την άποψη μας για τον κόσμοί-την κοινωνία, τη ζωή.

Σκέφτηκες κάποια στιγμή να τα εγκαταλείψεις όλα;

Το θέμα δεν είναι τι σκέφτεσαι εσύ, αλλά τι σκέφτεται η δουλειά για σένα. Δηλαδή, μπορεί εσύ να λες «Αντε, μωρέ, θα σταματήσω» αλλά έρχεται το θέατρο και λέει «Νομίζεις ότι μπορείς;». Πιστεύω δεν με άφησε το θέατρο να το εγκατα­λείψω. Κάποια στιγμή φλέρταρα με την ιδέα να φύγω ακόμη και από την Αθήνα γιατί δεν την αντέχω αυτή την απάν­θρωπη πόλη. Τελικά, δεν τα κατάφερα.

Γιατί δεν το επιχειρείς τώρα;

Δυστυχώς, ζούμε σε μια εποχή που εί­ναι όλα δύσκολα. Βέβαια, οι εποχές δεν γίνονται από μόνες τους, εμείς τις φτιάχνουμε.

Πηγή: People