Σκέψεις για την διοργάνωση Λεύκης Νύχτας στην Πάτρα κάνει το προεδρείο του Εμπορικού Συλλόγου αλλά και γενικότερα για την ανάπτυξη πρωτοβουλιών και δράσεων που θα δώσουν μία εξωστρέφεια στην αγορά και θα ενισχύσουν την κίνηση της αχαϊκής πρωτεύουσας. 

Με βάση τη συλλογιστική του νέου προέδρου Κώστα Ζαφειρόπουλου και του προεδρείου του συλλόγου για να επιτευχθεί η κίνηση στα καταστήματα και η τόνωση της αγοράς χρειάζεται να γίνονται δράσεις που θα παίξουν τον ρόλο του "κράχτη" και θα ωθήσουν προς μία τέτοια κατεύθυνση τον κόσμο στο να πάει να ψωνίσει από τα μαγαζιά της Πάτρας. 

Τα δεδομένα, άλλωστε, έχουν αλλάξει σε ότι αφορά το θέμα της τόνωσης της αγοράς και αυτό είναι κάτι που έχει φανεί στα χρόνια της κρίσης. Οι καλές τιμές στις βιτρίνες, οι προσφορές και οι εκπτώσεις στα μαγαζιά από μόνα τους δεν μπορούν να λειτουργήσουν και να δώσουν την πνοή που ζητούν τα καταστήματα.

Χρειάζονται πρωτοβουλίες και το παράδειγμα των δράσεων που έγιναν την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων είναι ένας καλός οδηγός για τη συνέχεια που θα πρέπει να χαράξει ο Εμπορικός Σύλλογος ο οποίος είναι υποχρεωμένος να βρει τους τρόπους για να βοηθήσει τα μέλη του, ξεφεύγοντας από τον καθαρά συνδικαλιστικό του ρόλο. 

Πάνω σε όλα αυτά ο Εμπορικός Σύλλογος είναι αποφασισμένος αυτή τη φορά να προχωρήσει στην διοργάνωση μιας Λευκής Νύχτας, με τα καταστήματα της Πάτρας να μένουν ανοικτά, ενώ ταυτόχρονα κατά την διάρκεια της θα γίνονται και διάφορα events στο κέντρο της πόλης.

Ωστόσο, ακόμα δεν έχει αποφασιστεί κάποια ημερομηνία, αλλά είναι σίγουρο ότι θα οριστεί μετά το τέλος των θερινών εκπτώσεων που αυτές τις ημέρες φτάνουν στην κορύφωση τους. 

Σε ότι αφορά τις αντιδράσεις που αναμένεται να υπάρξουν από τους εμποροϋπαλλήλους, το προεδρείο του συλλόγου θα ξεκινήσει μία σειρά επαφών με τους εκπροσώπους τους, αλλά και με τους υπολοίπους φορείς, εξηγώντας τους τη συλλογιστική του και υπογραμμίζοντας ότι οι δράσεις αυτές και οι πρωτοβουλίες του θα έχουν ένα συνολικό όφελος, τόσο για τον κλάδο, όσο και για την πόλη. 

Στόχος του συλλόγου είναι αυτή τη φορά να δημιουργηθεί ένας συντονισμός, μια ενημέρωση προς τους καταναλωτές, αλλά και στον εμπορικό κόσμο, ώστε να υπάρξει η ανάλογη ανταπόκριση και η Λευκή Νύχτα ή οι δράσεις που πρόκειται να διοργανωθούν να έχουν ένα θετικό αποτέλεσμα, αποφεύγοντας τα λάθη του πρόσφατου παρελθόντος.