Ανεκοίνωσε ο Πρωθυπουργός ότι η χρήση κράνους στους δικυκλιστές είναι υποχρεωτική και ότι θα γίνει κάποια μείωση στην τιμήν ώστε να το προμηθευτούν όλοι. Η υποχρεωτική χρήση  του κράνους  είναι θεσμοθετημένη δια Νόμου, διότι η χρήση του σώζει ζωές επί του ασφαλούς. Έχει νόημα η μείωση της τιμής του κράνους για να σώσομεν  την ζωήν μας; Δεν έχει κανένα. Ο χρησιμοποιών μηχανήν πρέπει μόνος του να λαμβάνει όλα τα μέσα για να προφυλαχτεί. Δεν είναι δυνατόν να σκεφθεί, δεν χρησιμοποιώ το Α προστατευτικόν γιατί είναι ακριβόν!!! Η ασφάλεια της ζωής του και το υποχρεωτικόν του κράνους είναι αρκετά. Δυστυχώς και τα δύο περιφρονούνται οικτρώς από τους δικυκλιστές. Το μέγιστον σύνολον αυτών δεν χρησιμοποιεί κράνος και εντός πόλεως και εκτός. Μάλιστα δε ριψοκινδυνεύει αγρίως. Εκινούμην στην εθνικήν οδόν 111 και παρακολουθούσα νεαρόν με μηχανήν να έχει το κράνος ανηρτημένον εις τον αγκώνα !! και να τρέχει αγρίως ασκεπής!! Ο κίνδυνος μέγιστος. Έχει κράνος και δεν το χρησιμοποιεί. Με την μείωση κόστους  αγοράς θα το φορέσει;;

Άλλοτε πάλιν και αυτό είναι φαινόμενον συχνόν, στο δίκυκλον επάνω είναι ο οδηγός, η σύζυγος και το παιδί πάντες χωρίς κράνος!! Συχνότατον το φαινόμενον να οδηγούν και να τηλεφωνούν και ταυτοχρόνως να μη φέρουν κράνος. Τα ύψος του κινδύνου μέγιστον. Και χρήση  κύλικος με καφέ κάνουν οδηγούντες  μηχανήν χωρίς κράνος.

Οι περιπτώσεις άφθονες τις οποίες διαπιστώνομεν εμείς οι κινούμενοι πεζή. Αστυνομικοί κάνουν αυτές τις διαπιστώσεις; Και τι μέτρα λαμβάνουν και ποίον το αποτέλεσμα; Έχουν μειωθεί ο παραβάσεις; Μάλλον όχι.

Τα πρόστιμα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ελάχιστα συντελούν στην αποτροπήν παραβάσεων δικυκλιστών και οδηγών. Χρειάζονται άλλα μέτρα. Οι φόνοι από τροχαία είναι φρικτόν φαινόμενον για την Ελλάδα. Πρέπει να αντιμετωπιστεί δυναμικώς.