Έφτασε στον τελικό του Champions League για πρώτη φορά στην ιστορία της, εγκαινίασε το νέο της γήπεδο που είναι ένα από τα κορυφαία του κόσμου, κράτησε όλα της της αστέρια και... συνεχίζει υπογράφοντας την κορυφαία χορηγική συμφωνία που είχε ποτέ.

Αν μη τι άλλο το 2019 είναι μια μυθική χρονιά για την Τότεναμ, η οποία μέχρι το καλοκαίρι το 2027 θα βάλει στα ταμεία της 360 εκατομμύρια ευρώ για τη διαφήμιση στη φανέλα της!

Συγκεκριμένα, ο λονδρέζικος σύλλογος ανακοίνωσε την επέκταση της χορηγικής συμφωνίας με την «AIA» ως τη σεζόν 2026/27, εξασφαλίζοντας 45 περίπου εκατομμύρια ευρώ για κάθε σεζόν.

Η Αμερικανική Ασφαλιστική Ένωση (AIA) αποτελεί το βασικό σπόνσορα των «σπιρουνιών» από το καλοκαίρι του 2013, έχοντας ανανεώσει τη συνεργασία τους εκ νέου στο μεσοδιάστημα, τη σεζόν 2017/18.

Πλέον, η σύμπλευση των δύο εταιρειών θα αγγίξει ορίζοντα 15ετίας, αποφέροντας σημαντικούς οικονομικούς πόρους για τους φιναλίστ του περσινού Champions League.

Όσον αφορά τη σύγκριση με τις άλλες υπερδυνάμεις της Premier League, η συμφωνία αυτή ήρθε να ισοφαρίσει εκείνες των Λίβερπουλ, Τσέλσι και Άρσεναλ με τις εταιρείες «Standard Chartered», «Yokohama» και «Fly Emirates», ενώ στις πρώτες δύο θέσεις βρίσκονται η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (Chevrolet) με κέρδος 72 εκατομμύρια ετησίως και η Μάντσεστερ Σίτι (Etihad) με 50 εκατομμύρια ευρώ.