Από Δευτέρα ξεκινούν, όπως όλα δείχνουν τα νέα δοκιμαστικά δρομολόγια του Προαστιακού, στο πλαίσιο της λειτουργίας της επέκτασης της γραμμής από την Πάτρα στην Κάτω Αχαΐα. 

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά η διάρκεια των δρομολογίων θα είναι περίπου 30 λεπτά και η συχνότητα τους με βάση τον αρχικό σχεδιασμό θα είναι ανά μία ώρα και ανάλογα με την επιβατική κίνηση θα υπάρξει στη συνέχεια συγκεκριμένος καθορισμός. 

Οι εργασίες της τοποθέτησης των γραμμών Αυτόματης Διάβασης έχουν ολοκληρωθεί. Έχουν μπει 32 ΑΔΙΣ από τις συνολικά 37 και μένει ένα θέμα με πέντε στάσεις που μένουν αφύλακτες και θα πρέπει να επανδρωθούν με προσωπικό. Παράλληλα χρειάζεται και να καθοριστεί επακριβώς η γραμμή. 

Με βάση το σχέδιο που υπάρχει οι στάσεις που θα λειτουργήσουν θα είναι: Άγιος Ανδρέας, Ανθείας-Νέο Λιμάνι, Άγιος Γεώργιος, Ιτιές, Παραλία Πατρών, Μιντιλόγλι-Ροΐτικα, Βραχναίικα, Τσουκαλαίικα, Καμίνια, Αλισσός, Κάτω Αχαΐα.

Τα δρομολόγια που θα γίνουν μέσα στην εβδομάδα θα έχουν ένα πειραματικό και δοκιμαστικό χαρακτήρα, με δεδομένο ότι η γραμμή είχε να λειτουργήσει εδώ και πολλά χρόνια. Σύμφωνα με τον ΟΣΕ που μαζί με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος έχουν προχωρήσει από την αρχή το όλο έργο, πάνω από όλα προέχει η ασφάλεια του επιβατικού κοινού και των οδηγών. 

Το γεγονός είναι ότι η επέκταση του Προαστιακού θα αποτελέσει μια σημαντική λύση για τους λουόμενους τους καλοκαιρινούς μήνες, αλλά και για τους ανθρώπους που μένουν στα παραθαλάσσια μέρη της ακτογραμμής της Δυτικής Αχαΐας. 

Είναι ένα έργο που εκτός των άλλων αναμένεται να εξυπηρετήσει τους εργαζόμενους της ΒΙΠΕ, τους κατοίκους και τους επισκέπτες της ευρύτερης περιοχής, ένα έργο που θα δώσει μία άλλη ώθηση στην Δυτική Αχαΐα.


Φωτό - Vasileios Gklavas

Φωτό - Vasileios Gklavas

Στις σκέψεις των ιθυνόντων είναι αργότερα να τοποθετηθούν λεωφορεία που θα διευκολύνουν ακόμα περισσότερο τους εργαζόμενους της ΒΙΠΕ και θα συνδέουν τη γραμμή του Προαστιακού με τα εργοστάσια της περιοχής, ενώ το ίδιο αναμένεται να γίνει και από το ερχόμενο καλοκαίρι, βάζοντας λεωφορεία που θα συνδέουν την στάση της Κάτω Αχαΐας με την Καλόγρια. 

Το έργο κόστισε περίπου 5,36 εκατομμύρια ευρώ. Αξίζει να αναφέρουμε ότι η λειτουργία του Προαστιακού της Πάτρας στο βόρειο και ανατολικό τμήμα της, τα προηγούμενα χρόνια ήταν κάτι παραπάνω από επιτυχημένη, κερδίζοντας την μεγάλη αποδοχή των Πατρινών, με το τραινάκι να ενσωματώνεται στην καθημερινότητα της τοπικής κοινωνίας, εξυπηρετώντας σε καθημερινή βάση πάνω από 8.000 επιβάτες. 

Το ίδιο ευελπιστούν οι αρμόδιοι να γίνει και με την λειτουργία του Προαστιακού στα δυτικά της Πάτρας, κάτι που λαμβάνοντας υπόψη ότι το έργο το περίμεναν με ανυπομονησία οι κάτοικοι της Δυτικής Αχαΐας είναι και το πιο πιθανό.