Tη φετινή τηλεοπτική σεζόν, η Ελεονώρα Μελέτη επέστρεψε στη μικρή οθόνη, μέσα από τη συχνότητα του Alpha, και έκανε αίσθηση. Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, η εκπομπή της «Μετά τα μεσάνυχτα» φιλοξένησε όλα τα πολυσυζητημένα πρόσωπα της επικαιρότητας και κέντρισε το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού που… ξενύχτησε μαζί της και της έδωσε την πρωτιά στην late night ζώνη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, από τις 9 Οκτωβρίου 2018 έως και τις 3 Ιουλίου 2019, η εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη τερμάτισε πρώτη στο σύνολο κοινού με μέσο όρο 19,5%, 5,5 μονάδες μπροστά από τον ανταγωνισμό (ΣΚΑΪ 14%, STAR 12,8%, ANT1 10,9%, OPEN 8,9%). Και στο δυναμικό κοινό 18-54 η Ελεονώρα Μελέτη άφησε πίσω τον ανταγωνισμό αγγίζοντας σε μέσο όρο το 17,2% (STAR 15,9%, ΣΚΑΪ 12,2%, ANT1 11,2%, OPEN 9,5%).

Το πιο πιστό κοινό της ήταν οι γυναίκες με μέσο όρο που έφτασε ακόμα και το 27%, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι την εκπομπή παρακολουθούσαν σταθερά, έστω και για 1’, 1.085.000 τηλεθεατές.