Αποφασισμένος να προχωρήσει την αντιδρόμηση της Κανακάρη είναι ο δήμος της Πάτρας από το ερχόμενο φθινόπωρο και να ξεκινήσει την εφαρμογή του σχεδίου που έχει καθορίσει παρά τις αντιδράσεις που αναμένεται να υπάρξουν. 

Σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά ο δήμος πρόκειται να λάβει υπόψη του όλες τις νεότερες μελέτες που υπάρχουν για το έργο και οι οποίες βρίσκονται σε εξέλιξη, ωστόσο, το αρχικό σενάριο της λειτουργίας του δρόμου δεν πρόκειται να αλλάξει. Η μόνη αλλαγή που αναμένεται να υπάρξει είναι η απομάκρυνση του ενδεχομένου της διέλευσης των λεωφορείων του Αστικού ΚΤΕΛ από την Κανακάρη.

Πρόκειται για ένα ζήτημα στο οποίο είχε επικεντρωθεί το ενδιαφέρον από τη στιγμή που η κίνηση των λεωφορείων, όπως είχε φανεί και στο δοκιμαστικό δρομολόγιο που είχε γίνει πριν από μερικούς μήνες στην διανοιγμένη Κανακάρη, ήταν σε αρκετά σημεία προβληματική. 

Προβληματική, όχι μόνο εξαιτίας της ιδιομορφίας της οδού με την ανωφέρεια και την κατωφέρεια της, αλλά κυρίως γιατί ο δρόμος βρίσκεται μακριά από τα σημεία εξυπηρέτησης των πολιτών.

Κάτι που προκύπτει από την κυκλοφοριακή μελέτη που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Αστικού ΚΤΕΛ, με την διοίκηση να έχει ξεκαθαρίσει από την αρχή ότι δεν θα αφήσει τα λεωφορεία τη να πηγαίνουν από την Κανακάρη, τόσο γιατί η οδός όπως έχει διαμορφωθεί δεν είναι κατάλληλη, όσο γιατί σύμφωνα με την ίδια η αστική συγκοινωνία δεν θα πρέπει να απομακρυνθεί από το κέντρο. 

Κατά συνέπεια η λύση που φαίνεται να οδηγούμαστε δεν είναι άλλη από την αντιδρόμηση της Κωνσταντινουπόλεως και τμήματος της οδού Μαιζώνος η οποία μάλλον ενδέχεται να πεζοδρομηθεί έως την Κολοκοτρώνη και όχι έως την Αράτου, όπως αρχικά είχε σχεδιαστεί.

Πρόκειται για μία αλλαγή από τον αρχικό σχεδιασμό η οποία έχει να κάνει με  το θέμα της διέλευσης των λεωφορείων (η Αράτου είναι πιο κλειστή και πιο βολική για τα οχήματα αυτά) αλλά και στο να  μην υποχρεώνονται οι οδηγοί να χρησιμοποιούν μόνο την Κανακάρη ως έξοδο, φεύγοντας  μέσω της αντιδρομημένης Μαιζώνος. 

Από την πλευρά του το Αστικό ΚΤΕΛ δεν δείχνει να έχει αντιρρήσεις σε ένα τέτοιο σενάριο αφού για αυτό εκείνο που προέχει είναι μην λειτουργήσει η Κανακάρη ως δρόμος εξυπηρέτησης των δρομολογίων.

Το όλο αυτό σχέδιο περιλαμβάνει επίσης και μία ακόμα παρέμβαση που έτσι αλλιώς είχε οριστεί από την αρχή. Την μετατροπή του δρόμου της Αγίας Σοφίας σε διπλής κατεύθυνσης, όπως ήταν παλιά. 

Αξίζει να αναφέρουμε ότι η πρόταση του Αστικού ΚΤΕΛ για να πηγαίνουν τα λεωφορεία, στο πλαίσιο της αντιδρόμησης της Κορίνθου, αντίθετα από υπόλοιπα οχήματα, έχει απορριφθεί από τον δήμο, τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο θα δημιουργούσε πρόβλημα στο θέμα των φωτεινών σηματοδοτών. 

Πάντως, οι μελέτες βρίσκονται σε εξέλιξη, ωστόσο δεν θα υπάρξουν ριζικές αλλαγές από το αρχικό σχέδιο της αντιδρόμησης και των παρεμβάσεων που είχαν οριστεί για την διαμόρφωση του  κυκλοφοριακού χάρτη του ιστορικού κέντρου της Πάτρας.